Moje zdravšie večeranie

Všimla som si, že niektoré z vás tieto kaše raňajkujú no ja si radšej dám na raňajky pečivo a toto som si nechala až na večer. Raz som čítala že ovsené vločky je dobré jesť aj večer že pomáhajú odbúravať tuky alebo spaľovať kalórie už si presne nepamätám. Tak ak ráno nestíhate si ich takto pripraviť nezúfajte môžu byť kľudne aj na večeru a vôbec nepriberiete.
 Osené vločký mlieko med kokos černice - Uvarené všetko do kopy a černice na vrch

 Cvikľový šalát - uvarená cvikľa, vajce na tvrdo, nastruhany syr a majonéza skvelá kombinácia

Ovsené vločky mlieko banány med - polku banánu som dala zvariť aj do kaše ale nechutilo mi to tak ako s kokosom

 Uhorky s cesnakovým jogurtom Bánovecký

Ovsené vločky,mlieko, kokos, med, zavárané čučoriedky

Emco ovsene vločky kakaové, mlieko, med kokos, marhule

Som rada,že som sa už aj ja konečne pustila do niečoho zdravšieho, moja večera bola lašovanie po chladničke a po špajzi alebo som zjedla len jogurt keď sa najem lašovať nepotrebujem.
Ako ste na tom vy s večerami? Uvítam aj nejaké nové typy 
Roumi

Komentáre

  1. Samé dobroty, ale ovesné kaše jsou právě lepší na snídani, protože to jsou samé sacharidy a ty je lepší jíst dopoledne než večer :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, takéto mňamky som zvykla raňajkovať, na večeru skôr jogurt, ale možno že si raz dám aj na večeru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja jedávam kaše len na raňajky, večer mi to nejako nepasuje :D
    s čučoriedkami ju jedávam často a to je jedna z mojich najobľúbenejších kombinácii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaj, aké chute si mi teraz narobila. Ja si zvyknem dať na večeru jogurt a do neho prisypať vločky, ak mám na ne chuť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musím, říci, že teda mně kaše moc nejedou.. :( Ale salát z řepy a okurky s jogurtem miluju :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetky večere vyzerajú chutne, super, že si prešla na zdravšie večere :) ja som kašičková tiež, ale skôr na raňajky. Plánujem zaradiť nejaké zdravé inšpirácie aj na môj blog, tak sa niekedy môžeš mrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten cviklovy salat ma dostal :) urobim si :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára