Čistenie s Baleou

Tento raz ma zase znovu potešila DM drogéria ktorej za tieto skvelé produkty ďakujem. Podobné obrúsky som už niekedy používala, s ktorými sa ľahko pracuje a preto ma potešili.
 Balea hydratačné čistiace obrúsky Fresh Purple 2x25ks + box /2,99€
Tieto obrúsky by mali odstraňovať i vodeodolný make-up, keďže ja doma žiadny vodeodolný produkt nemám tak, to nemôžem presne posúdiť. Ale určite skvelo odličuje oči od špirály nemá s tým žiadný problém. Akurát musím pri odličovaní trochu viac s obrúskami pretierať, aby som získala úplne odlíčené oči, pod ktorými ma zvykne potom páliť ako aj po odličovacej vode či micerálke. Takže najradšej oči odličujem čistiacim mliekom a pri tom aj ostanem. Čo sa týka samotného krému make-upu tieto obrúsky sú na to ako stvorené. Získam okamžité odlíčenie a predsa make-up sa aj ľahšie a rýchlo dokáže s obrúskami odlíčiť bez problémov a na toto je tento produkt vynikajúci pomocník.
 K obrúskam bol dodaný ešte jeden balíček a milý box s ktorého sa ľahko dajú vybrať. Obrúsky Obsahujú mandľový olej a vitamín E. Krásne voňajú po kvetoch takže pri odličovaní bude s nimi ešte väčšia radosť. Obrúsky majú príjemný jemný materiál, ktorý vôbec nedráždi pokožku.
 A ako pozornosť mi bol pribalený tento sprchový gél ktorý mi pripomína vôňu citróna a to doslovne. Je to špeciálna edícia sprchového gélu ktorý sa v predajniach nenachádza. Ďakujem
Tak čo poviete presvedčila som vás? Čo radi používate na odličovanie? 
Ahote
Roumí

Komentáre

  1. Ten boxík je super :) Já moc ubrousky na odličovaní nepoužívám, maximálně na cestách :)

    http://ili-libertad.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne by na odlicenie urcite nestacili. Preferujem dokladnejsie odlicenie gelom a tonikom. Niekde na inom blogu som videla tieto obrusky aj v zltej farbe. Tie vyzerali veselsie :-)
    ❀❀❀

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež uprednostňujem klasické odličovanie s tampónom. O týchto obrúskoch som už čítala recenzie a možno sa po nich v DM- ke obzriem. Ten baleácky sprcháč ná rozkošný obal, za čo si ho dostala, nejaký určitý počet bodov?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balea je opravdu hrozně moc super a musím jenom souhlasit, jejich ubrousky jsou na odličování perfektní :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára