Z nazbieraných fotiek


Také prvé pokusy o niečo z ovocia, na ľavo maliny, ovsene vločky, diňa, med, jogurt a na pravo len šťava egreše a diňa samozrejme všetko som mixovala
Moje celosie ako som ich zbadala v baumaxe zobrala som si hneď 4, toto je fotka ešte keď boli menšie teraz sú už riadne veľké. Musím povedať, že sú to vďačné kvety keď už tak dlho kvitnú.
A takto rastú pomaly
Menší výlet na tento pekný kaštieľ Betliar, ak náhodou neviete kam sa mrknúť tak odporúčam toto pekné prostredie
Káva z kávovaru tá musí byť vždy, a hlavne 100% arabica. Cez týždeň v robote pijem len neskú ale mám sa načo tešiť keď budem doma:-)
Moj Hookus - poookus nesmejte sa :-)
KINDER BUENO koláčik, najlepší aký môže byť, no teda veľa ich odkúšaných nemám ale je to mňamka, robila som ho keď moj drahý oslavoval narodeniny. 
 Môj nový objektív za takú cenu lepší nezoženiete
A hneď som ho aj pekne odskúšala :-)
Cica si takto relaxuje
Zbierali sme čučoriedky
Táák a z čoho máte radosť vy? 
MAJTE SA KRASNE

Komentáre

  1. Dostala som véééľku chuť na sladké pri pozeraní si týchto fotiek ☺ nový objektív fotí super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké fotky, sbíhají se mi sliny při pohledu na ten koláček :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kinder bueno koláček bych si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky, ty máslíčka na rty jsou super a když vidím jaké máš všechny varianty tak nepokrytě závidím :D Dají se sehnat na Slovensku? Za dva týdny se tam chystám, tak bych si ráda zase nějaké případně pořídila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. daku sa zohnat cez internet napriklad krasotika.sk, alebo kozmetickysvet.sk eda ak ich maje ešte v ponuke

      Odstrániť
  5. Krásne fotky :) Som rada, že si si ten objektiv aj ty nakoniec kupila. Je paradny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky :-) Ty Kinder Bueno řezy vypadají skvěle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotečky :3 Spravila si mi nesmiernu chuť na tie koláčiky :3 Mňám :3 :3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára