Výrobky ktorým som pomohla dostať sa na dno

Produkty ktoré mám tu nie sú až úplne pomíňané podaktoré, pretože toľko toho spotrebovať nie som schopná a aj keď niečo spotrebujem ide hneď do koša až na nejaké vínimky, 
 Veral gel - je to bezparfúmový bezfarebný gél na boľavé miesta hocikde na tele hlavne kĺby. Predpísal mi ho ortopéd no netušila som že je to až taký zázrak bolesť prejde dosť rýchlo takže odporúčam.
Nivea Intimo - tieto boli moje prvé a zatiaľ posledné umývacie mydlá na intímnu hygienu. Aj keď ich používam celkom dlho neprišla som ešte na to, že by boli nejaké iné oproti obyčajnému mydlu a že by niečomu pomohli. Keď som používala obyčajné mydlo alebo sprchový gél na intímnu hygienu aj predtým môžem aj naďalej.
Fa Romantic Moments sprchový gél - krásne voňavý 400ml len za 2€ v akcii je výborná kúpa. Tieto sprchové gély sú jemné krémové a krásne voňajú čo viac dodať.
Dove antiperspirant v spreji - jediný antiperspirant ktorého sa nikdy nevzdám vôňa vydrží asi najdlhšie zo všetkých celý deň. Potenie? to bude vždy hlavne nech pach nie je
Vademecum zubná pasta - tieto zubné pasty som si veľmi obľúbila a používam len tieto už som asi vyskúšala všetky druhy, veľmi dobre penia a vyhovujú mi hlavne vrchnáčikom na ktorý sa dajú pekne postaviť.
Avon Nutra effects krém na tvár s chia semienkami - používam ho celé leto a som snim veľmi spokojná a žema ochranný faktor je ešte väčšie plus
Avon Big Darling mascara - najlepšia akú som mala musela som si zvyknúť na väčšiu kefku, ale nebol s ňou problém ani s odličovaním v budúcnosti si ju ešte kúpim.
 Oriflame pure nature s čajovníkovým olejom - vodička na vyrážky na tvári alebo afty v ústach ošetrí a vylieči.
Eos balzam na pery - týchto balzamov sa ja veru nikdy nevzdám nie sú až také mastné ale cez leto tá hydratácia stačí.
Mandľový krém na tvár - sú ich rôzne druhy a vždy si jeden kúpim keď sa mi minie hlavne si vyberám z tych prírodných. Každý večer si ho po vyčistení natriem na pleť a hlavne pod oči stačí málo lebo je dosť mastný. Netreba žiadne očné gély a somariny stačí tento krémik
Balea ošetrujúci krém ruža a levandula - na jeho malý obsah bola celkom vyššia cena ale krásne voňal perfektne hydratoval a používala som ho hlavne na moje suché ruky kde mi naozaj pomáhal.
Avon Planet Spa balzam - balzam ktorý je vhodný na všetky suché miesta na tele napríklad nechtovú kožtičku no a hlavne na pery. Vynikajúca hydratácia
Yves Rocher Hydra vegetal peeling na tvár - veľmi dobrý píling na suchú pleť škoda že ho bolo tak málo bývajú aj väčšie balenia len neviem či z tejto rady. Vôbec pleť nevysúšal a musela som ho prestrihnúť aby som ho celý minula.
Ďalší páni ktorých som objavila spotrebovaných neskôr 

Alpa zásyp na nohy - obyčajný biely prášok ktorý som si dala na nohy pred tým ako som si obula ponožky a následne topánky. Zápachu už nebolo.
Balea krém na ruky 2v1 - opäť balea nesklamala naozaj veľmi dobrý krém na ruky ktorý sa hneď nestratí a cítim že dlhšie ruky udržiava vláčne.
Alverde gél na obočie blonde - jediná jeho chyba bola že pod vodou sa ľahko zmyl
Balea ošetrujúci krém s vôňou čerešne - rovnaký svojho druhu ako bol aj vyššie
A to najlepšie na záver Tyčinka na pery Dr. Muller s čajovníkovým olejom - používala som ho len vtedy ak sa mi urobil opar na pere alebo kútik pár krát som ho použila a po opare nebolo ani stopy. Musím ho niekde zohnať zas.
Máte s nejakým skúsenosti? Aký je váš obľúbený výrobok? 
MAJTE SA KRASNE

Komentáre

  1. Zkušenost mám s Nivea intim mýdlem, to mi vyhovovalo hodně a jsem navyklá na tyto partie používat speciální intimní mýdla :) Oblíbený je u mě také gel na obočí od alverde, mám tu tmavší verzi a vyhovuje mi :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To já teda používám intimní gely, protože normální mýdla/sprcháče mě štípali ... :D
    Taky jsem si koupila jeden balea krémík sail away s malinama :)
    Antiperspirant od Dove jsem měla a vůně je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krém od Avonu mám taky a jsem s ním moc spokojená :-) A gel na obočí od Alverde mám akorát ten transparentní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten Balea krém sa naozaj veľmi vydaril, nič lepšie som doposiaľ neskúšala, používala som ho aj ako masku a potom bol efekt ešte intenzívnejší.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára