Voda cez horúce dni a kokos na večer.. to pravé na leto

Leto sa bude isto ale pomaly blížiť ku koncu, ale ako tak som pozerala počasie, tak by malo byť ešte okolo tych 30-ciatok koncom týždňa teda ak sa to nezmení. Leto mam strašne rada, keďže som sa aj narodila cez leto a tak tu mam dve letné vecičky pre inšpiráciu na ktoré vás možno nahovorím. :-)
 Balea osviežujúca voda v spreji na tvár a telo 150ml/1,59€
Naozaj ideálny spoločník počas letných horúcich dní. Mala som to šťastie keď sa objavil u mňa doma akurát pred tým, ako som išla na dovolenku a tak som ho hneď zbalila so sebou. Dobre som spravila, keď som ho vložila hneď do chladničky a po aplikácií bol príjemne chladivý. Jeho rozprašovač je taký jemný, že necítite žiadny chladný strek ale jemné pokropenie tela. Veľmi si ho obľúbili aj moji blízky s ktorými som bola na dovolenke a tak sme sa všetci prijemne a sviežo cítili. Po väčšom opálení slnkom je to naozaj skvelá voľba ako kožu ihneď a ľahko osviežiť niečim chladivím ako touto šikovnou vodou v spreji.
 A po osviežujúcom spreji je tu ešte lepší pomocník na večerné maznanie pokožky v sprche s krásnou vôňou kokosu v podaní trblietavého sprchového gélu Balea Shining Cocos 250ml/0,99€. Po pravde som podobný sprchový gél s trblietkami ešte neskúšala. Myslela som si, že po použití by sa mali trblietky trochu udržať na koži ale nakoniec nie, neostali. Toto mi vôbec ale vlastne neprekáža. Najlepšia je na ňom aj tak ta krásna vôňa kokosu, ktorá vonia naozaj ako pravý kokos ba lepšie nejaký kokosový koláčik. Pokožku rozmazná a rozvonia aj keď nie na dlho vôňa sa po nejakej chvíli vytratí. Gél je modrej farby a musím pochváliť hlavne obaly sprchových gélov od Balea vyzerajú vždy tak kreatívne, precízne a jedinečne vymyslené.
Čo môžem urobiť pre tieto produkty ja, vám ich samozrejme odporučiť lebo sú výborné. Páčia sa vám?
Roumí

Komentáre

  1. Termální voda je super, tedy hlavně na léto a na ty vedra, co teď panovaly :) Kokos není moje oblíbená vůně, takže sprcháč mě nezaujal :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni to vyzerá super, ďakujem za typ, skvelý článok :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. miluju vůni kokosu, takže mé další kroky povedou rovnou do DM :) díky za článek! :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kokosovou vůni příliš nemusím, ale osvěžující vody jsou rozhodně super, já mám tento rok květinovou vodu od Saloos a je to opravdu nezbytnost v těch horkých dnech, které letos byly a třeba ještě budou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tej vode v spreji veľmi neverím :D ale sprcháče majú naozaj krásne vône a aj balenia, ale málo penia :/
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já se zrovna zítra chystám je omrknout i u nás, miluji totiž vůni kokosu ♥ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám menší problém s kokosovou vôňou, ale inak produkt to môže byť ozaj výborný. :-)


    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovedaťOdstrániť
  8. videla som to v dm-ku, tiež som o tom už čítala aj na iných blogoch a ak to budú ešte mať, tak si to asi zájdem kúpiť, lebo každý to chváli :D.

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak přesně tahle dvojka mi tohle léto dělala také společnost:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára