Počuli ste už o bláznivej kozmetike Tony Moly?

Ak nie tak určite neoľutujete čistou náhodou som natrafila na slovenskú stránku tejto kozmetiky a čo ma zaujalo samozrejme boli balzamy na pery. Tie obaly a farby no do zbláznenia.... http://www.kawaii.sk/ ... musela som sa stým pochváliť ceny nie sú až tak nízke ale určite to za to stojí. A hlavne sa tu nachádzajú aj netradičné vône niektorých výrobkov ako napríklad citrónový olej, banánová maska na tvár alebo chladiaca maska v tvare vajca. Vybrala som nejaké z ponúkaných produktov.
Máte čo obzerať :-)

Obočie

Lícenky


Pery

Masky
 Toniká a spreje

Máte s niečim podobným skúsenosti? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. O značce slyším poprvé, ale mají teda naprosto dokonalé obaly, přímo k sežraní :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takové roztomilé věci, to je něco přesně pro mě, ach jo, o tomhle jsem se radši neměla dozvědět :-D Hned jdu na stránky mrknout :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku znám jen kvůli tomu vejci :-D kdysi jsem na něj natrefila, když jsem hledala něco na pleť a celkem mě to zaujalo.. hlavně tím obalem, které jsou tak sladké :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, o tejto značke som teda ešte nepočula, takže ďakujem za typ!:)

    Love & Light, Nikola

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, to vůbec neznám, ale ty makronkové obaly mě dostaly, to musím mít!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Počujem o tom prvýkrát ale tie oblay proste niečo nádherné :D už len kvôli obalu by som si to kúpila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Waw o tejto značke teraz počujem prvý krát a vyzerá velmi zaujímavo :) tie obaly a balenia sú krásne strasne!! Uz len kvoli tomu ako to vyzerá by som si to kúpila :D
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skúšala som eggpore ale nezaujal ma :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak o tom jsem nic neslyšela, jsem ráda, že jsi napsala tenhle článek. tony moly je jedna z mála značek, co jsem ještě nezkoušela. A MUSÍM! :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O značce slyším poprvé ale miluji její obaly!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Roumiii, tak toto je vážne super tip, hneď som si ich vygooglila a určite od nich chcem a potrebujem niečo skúsiť! vďaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak ty obaly nemají chybu! Nejvíc se mi líbí ten "med" <3
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak ty obaly nemají chybu! Nejvíc se mi líbí ten "med" <3
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  14. pred nejakým časom som na Ňu tiež narazila, musí sa im nechať, že obaly sú nápadité:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára