Moja skromná kozmetika na tvár

Pravdupovediac jej moc neublížim niektoré veci mám doma už celkom dlhšiu dobu a nepoužívam ich ale zase nie až tak dlho že by to bolo už zlé... to nie. Najviac používam špirály a ceruzky na oči ,,ja make-up nepotrebujem" ;-) 
 ULTRAFLESH - akési rozjasňovače a dve ceruzky skúšala som ho par krát sa s tými farbami pohrám ale najviac sa mi pozdával ten najväčší práškový, tie dva malé sú mastné a skôr by som povedala, že poslúžia na použitie do kútika oka spolu s ceruzkami. 
YVES ROCHER paletka očných tieňov - asi najlepšia akú som mala (teda ja som ich viac ani nemala) vydržia celkom dlhú dobu a farby nie sú veľmi výrazné čo mi vyhovuje. Keď mám náladu sa pohrať s farbami tak skúšam moje amatérske pokusy, ktoré sami celkom zadaria.
CATRICE absolut matte paletka -  kúpila som si ju nedávno hnedé farby sa mi vždy páčili a tak som sa rozhodla že ju skúsim. Síce ju tiež použijem len niekedy ale tiež nie je zlá dajú sa s ňou vytvoriť rôzne kombinácie.
ORIFLAME tiene na obočie - potrebovala som niečo, že keď si zafarbím obočie tak mi to aj vydrží v prípade ak si po ňom prejdem rukou ale na moje veľké očakávanie ten vosk je tam asi k ničomu alebo ja to neviem používať. Predstavovala som si to tak, že keď po nafarbení obočia nanesiem vosk sa neutrie ale niee a tak mi tu pekne leží a čaká až ho niekedy použijem
ASTOR očný tieň - ocitol sa u mňa výhrou v súťaži je to pekná jemná ružovkastá farba a nie moc nápadná takže kedykoľvek by som si ju dala nie je veľmi vidieť a rozjasní oči. 
Púder Berange Paris - možno sa zasmejete ale tento púder mám už 6 rokov kúpila som si ho ešte vo Francúzsku a od vtedy som žiadny iný nemala. Veď vravím že týmto veciam moc neublížim.
ESSENCE soft touch mouse make-up - penový zmatňujúci púder tiež ho mám dosť dlho možno rok, ale ak sa mi minie kúpim si ho znovu perfektne kryje a zatieram si snim sem tam nejaké vyrážky. 
 AVON mini korektor - 6ml šikovný aplikátor trochu mi nepasuje farbou ale to sa stratí napríklad pod make-upom inak celkom fajin šikovná vecička.
Alverde make-up color&care 2v1 - celkom dobrý make up na zimu aj keď veľmi nekryje mne stačil na moje zdriedkavé používanie.
Alverde gél na obočie 01 blond a 02 braun - túto značku mám celkom rada a tieto gély na obočie sú dobré až na to že sa ľahko umyjú pod vodou. Blonde mám už dávno skoro minutý ale ako náhle som objavila tmavý v drogérii tiež som neváhala a na zafixovanie môjho obočia je fajin. Ja si obočie s ním nakreslím úplne celé s jeho aplikátorom a to so špičkou preto sami možno tak skoro minul.
ORIFLAME mascara veryme - je to asi moja v poradí 3 špirála túto mám už osvedčenú tak som si ju kúpila znovu 
Avon AERO volume mascara - som si zakúpila už 2x páčilo sa mi ako pekne rozčeše a nezlepí. Ale čo sa mi na nej nepozdáva, že nevydrží moc dlho dosť skoro začne vysýchať a už je k ničomu. 
ESSENCE long lasting ceruzka na oči - raz som ju kúpila mamine ale ostala nakoniec mne ja proste bez ceruzky na oči neviem byť používam ju každý deň pod oči aj bez špirály aby bol aspoň trochu nádych toho že som trochu namaľovaná :-)
Miss Sporty 001 black ceruzka na obočie - a tu je to najlepšie na koniec, bez ceruzky na obočie nevíndem ani z izby. Na posledy som si kupovala tuto čiernu pretože som mala tmavé vlasy, inak prejdem znovu na cerzku od essence hnedú. 
A takto mala ukážka ako to mám všetko poukladané. 
Máte skúsenosti s nejakým s výrobkov? 
MAJTE SA KRASNE

Komentáre

  1. ten hnedý gél na obočie chcem aj ja! Len vždy keď idem do Dmky tak ho tam nemajú :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zkušenost mám akorát s tím pěnovým make-upem od Essencem,mám ho s trochu jiným obalem,ale myslím, že je to ten samý :-) Dřív jsem ho používala hodně a vyhovoval mi,teď ho používám už málo a spíš jako korektor :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nahodou vyzera že maš toho celkom dost, skromna nie je, je to taky priemer a na ličenie seba ti to uplne stači :-) Niektore produkty by som hned brala !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi dobré produkty :) dala by som si povedať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ja už asi pol roka zháňam ten gél na obočie od Averde ale nikdy ho v dm-ke nemajú . Usúdila som že asi bude taký dobrý alebo ja chodím po zle zásobovaných dm-kách . :)

    Na mojom blogu práve prebieha giveaway budem rada ak sa zapojíš . :)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2015/08/happy-birthday.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uff, skromná sbírka bych tomu neřekla, ale podle mě šminek není nikdy dost :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý post!:) Chceš sledovať navzájom na GFC? Daj vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj :) Už ťa sledujem :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Slušná zásoba :) Nejvíc mě zaujal Alverde gel na obočí. Mám dost hustý obočí a dost jsem se bála, že budu vypadat dost přemalovaně, když si ho začnu barvit. Ale v poslední době nevyjdu bez namalovaného obočí z baráku! :D Ale zatím mám jen stíny na obočí od Catrice a tenhle gel vypadá skvěle, jenom se bojím, že i ten hnědý bude na mě světlý..:) Každopádně děkuju za inspiraci! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára