Čučoriedkománia

Ahojtee ako ste vy na tom boli ste niekedy na čučoriedkach alebo sa chystáte? Ja som mala tu česť tento víkend. Keďže oco tam bol aj minulý rok, tak som sa rozhodla aj s priateľom že pôjdeme aj mi. Zohnali sme si oberače a vyrazili. Ráno o 3 vstávať trochu fuška ale dalo sa. Keď sme už oberali a chystali sa domov hovorím, že tam už nepôjdem ,,už ma ta nedostanete" lebo z rána bola zima a ja som si do horského terénu obula botasky samozrejme, že sa mi šmýkalo a oziabalo. No keď si to tak predstavím nebolo to až také zlé z rána vidieť krásny východ slnka aj keď bola zima onedlho vyšlo slnko úplne a pekne hrialo a ak pôjdem zas musím si zohnať nejaké tie ,,bagandže". Martinky boli pekné aj bez snehu síce lyžovať som sa tam ešte nebola ale chystám sa niekedy cez zimu určite. 

Samozrejme do fotiek som musela zahrnúť aj môjho Eosa a Labello čučoriedkového, fotky ako sa zbieralo a neskôr sa pretriedili - zavarli - spravil sa sirup a potom dva koláče bublanina a kysnutý s posýpkou mňaaam :-)
A takto vyzerá odpad ktorý sa vytriedil usuší sa zomelie a odloží na čajíík. Výborný je.
Máte radi čučoriedky? Boli ste už na zbere alebo kupujete? 
MAJTE SA KRASNE

Komentáre

  1. Čučoriedky milujem a každý rok kupujeme :) Budúci týžden idem do Tatier, tak si sem tam zobnem aj keby sa nemalo :D
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v Tatrach bývaju asi vačšie vtedy budu akurat už dozrete:))

      Odstrániť
  2. Krásne fotky! Tie balzami ti závidím určite sú krásne voňavé. Budem si ich aj ja musieť konečne kúpiť :) A domáci čaj z čučoriedok mi budeš musieť dať ochutnať ked prídem domov. Som naň veľmi zvedavá, eŠte som taký nepila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je užasny ked prideš budeš mi to musieť pripomenuť ;)) a balzamy su super furt sa snimi maglim::D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára