Máte citlivú pleť? Tak možno je toto, to pravé z prírody

Čím ďalej tým viacej žien sa stretáva s citlivou pleťou, ktorá je oslabená a prepúšťa agresívne vplyvy vonkajšieho prostredia: klimatické zmeny, slnko, znečistenie či hormonálne zmeny predstavujú záťaž, čo pleť oslabuje. Pleť na toto všetko reaguje sčervenaním, vytvára zápaly, pne, svrbí a spôsobuje dosť nepríjemné pocity.

A preto Yves Rocher prišiel s novinkou. Inovácia starostlivosti o citlivú pleť. Nová aktívna látka z rastliny Sigesbeckia Orientalis pôsobí proti všetkým známkam citlivosti:
-redukuje zápalové reakcie pleti o 30%
-posilňuje ochrannú kožnú bariéru o 50%
-zvyšuje stimuláciu regeneračných mechanizmov kože o 40%
Nová rada Yves Rocher Sensitive Végétal je ideálne rešenie pre citlivú pleť. V ponuke je 8rôznych produktov a každý z nich poskytuje jemnú textúru, príjemnú aplikáciu sviežosť a rýchle výsledky. 
Každý z týchto výrobkov obsahuje výťažok z listu Sigesbeckia Orientalis, je získavaný 100% prírodným postupom.
Krém na tvár Sensitive Végétal s OF20 50ml/12,90€
Denná starostlivosť proti začervenaniu pokožky hydratuje a chráni proti UVB žiareniu. Znižuje začervenanie a zabraňuje k jeho znovuobjaveniu.
Krém sa nachádza v tube čo sa mne osobne páči a parfumácia nie je výrazná skôr by som povedala, že slabunká kvetinová vôňa. Po nanesení sa rýchlo vstrebáva a nie je mastný. Ja nemám nejako extra citlivú pokožku, veď pri hocijakej fyzickej záťaži sčervená pleť vždy a preto som nezbadala ja osobne nejaké veľké zmeny, ale predtým sa mi objavilo po tvári viacej červených fliačikov a po používaní týchto výrobkov sa to zlepšilo. Lenže sa mi začali trochu viacej upchávať póry a pleť som mala dosť suchú. Takže ho skôr odporúčam na mastnejšiu pokožku tváre alebo normálnu.
Upokojujúca Micerálna voda 2v1 Sensitive Végétal 200ml/7,40€
Micerálka ma podobnú vôňu ako aj krém. Ja osobne používam micerálnu vodu len na čistenie pleti nie na odličovanie očí. A tak som pre vás skúšala s ňou odličovať si aj oči. Všetky nečistoty ako aj make up odstráni bez problémov tak isto aj maskaru z očí. Čo je ešte lepšie tak v očiach vôbec neštípe čiže je úplne ideálna na všetko.
 Upokojujúca tonizačná voda v spreji Sensitive Végétal 150ml/7,40€
Aplikovať na tvár sa môže kedykoľvek v priebehu dňa pomocou spreja. Dosť silno strekne takže som si túto vodu aplikovala od seba na celú dĺžku ruky čo už nebolo také silné. Teraz cez leto a hlavne cez horúčavy je to ideálne riešenie na osvieženie tváre a tak privriem oči a pocítim jemný vlažný poprašok tejto príjemnej vody v spreji.

Všetky výrobky majú viac než 91% zloženie rastlinného pôvodu. Sú dermatologicky, oftalmologicky a alergologicky testované. Bez konzervačných látok, vône, alkoholu, farbív, minerálnych olejov a parabénov. 
Tak ako sa vám páčia výrobky? Aké sú vaše obľúbené od YR? 
AHOJTE

Komentáre

  1. Tak tieto vyzerajú skvelo!♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tahle řada vypadá vážně lákavě, zvlášť micelární a tonizační voda :-) Krém by bohužel pro mou suchou pleť asi nebyl to pravé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. OD YR som zatiaľ na sebe vyskúšala iba ich telové mlieka, peelingy...zatiaľ nič na tvár, ale čítala som už viaceré pozitívne recenzie, tak to možno zmením :) inak veľmi pekne napísané aj vkusne nefotené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako Niki, od YR používam len telové mlieka, šampóny a balzamy, ale už som si kúpila pleťovú vodu a masku na problematickú pleť, tak čakám, kým vypotrebujem, to čo používam teraz :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja by som skor vyskušala zelenu radu pretože mam mastnu pleť,no myslim že je zčasti aj citliva,lebo je začervenana:/:)

    Cosmetics addiction

    .

    OdpovedaťOdstrániť
  6. YR mám veľmi rada a ďakujem Ti za túto prezentáciu. Maj sa pekne :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuhle řadu jsem nikdy nezkoušela, protože citlivou pleť nemám, ale ostatní výrobky mám moc ráda, nejvíce mě teď zaujala jejich limitka laků na nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára