Letný a krásne voňavý

Balea Deo roll on active 50ml/1,49€, malý šikovný a krásne voňavý anti-transpirant Deo Roll-on 
Potešilo ma keď som v obálke zazrela túto šikovnú guličku pod pazuchy. Vyskúšala som ich už dosť niektoré štípali, iné sa zas lepili, alebo nepomohli ani trochu so zápachom a tak som ich väčšinou použila, keď som išla spať. Tento som začala používať cez deň, lebo tá nádherná vôňa čo neviem ani opísať sa mi hrozne páči a čo je lepšie že sa nelepí.
Určite nevydrží chrániť pred zápachom či potom tých 48 hodín, tak si tento deo roll-on nanesiem znovu a znovu. Je šikovný malý takže do kabelky sa zmestí raz-dva. Žiadny anti-perspirant alebo deo mi ešte nikdy nepomohol proti poteniu lebo potíme sa vždy, keď je teplo alebo aj keď nie je teplo, ale ak pomôže tak hlavne tou jeho jemnou letnou vôňou, ktorá očarí moje čuchové prístroje:-) Vydrží asi 1-2h voňať.  Určite sa po ňom znovu pozriem ...
Zloženie

MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Já už se těm kuličkám spíš vyhýbám, přišlo mi poslední dobou, že před potem vůbec neochránily a tak lepily a dlouho schly

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám raději tuhé deodoranty, ale tenhle nevypadá špatně, určitě po něm mrknu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára