Recept: Cestoviny a nivová omáčka

Keďže ja som trochu taký cestovinový maniak skúsila som konečne nivovú omáčku prvý krát a aj sa pekne podarila. Keď mam chuť niekedy na cestoviny tak do nich už dám to, čo chladnička poskytne. Táto omáčka sa kľudne môže použiť aj na mäso alebo na šaláty. 
 Použila som:
*syr niva (coop jednota)
*trvanlivá smotana 10% v sáčku
*vegeta 
*korenie
*petržlenová vňať
*slanina
*cesnak
Postup:
V menšom hrnci som opiekla slaninu a keď už bola opečená pridala som nakrájany na drobno cesnak, ktorý som len chvíľu popražila. Ďalej som naliala do toho smotanu a nechala nech zovrie. Následne som roztrúsila do toho syr Niva a varila na miernom ohni kým sa úplne nerozpustila. Medzi tým som pridala trochu vegety, korenia, petržlenky čo bolo na chuť a vyliala do uvarených cestovín. 
Mňamka to bola naozaj ...soľ nebolo treba syr niva je aj tak slaný.. takže...
DOBRÚ CHUŤ
Aké máte najradšej cestoviny vy? Alebo ďakujem neprosím? :-)

Komentáre

  1. taky si dělám sýrovou omáčku :) mám ji strašně moc ráda :)

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si mi spravila chute :( ale moja alergia na laktozu a kravske mlieko mi žial tento recept nepovoluje :D ale vyzera to super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vau tak to vyzerá naozaj skvele :) Milujem nivu Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mnam, vypada to moc dobře! já miluju cokoliv s nivou :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára