KAWAR mydlo na tvár

Jedná sa o sírove mydlo, ktoré som objavila v jednom obchode v Bratislave a tak som si ho zobrala. Kawar je sírové mydlo s minerálmi s mŕtveho mora. Určené je skôr na aknóznu pleť so sklonom k tvorbe vyrážok, ekzematóznej alebo inak narušenej pokožky. Používať sa môže na celé telo s aknoznóu pokožkou.
Síra pomáha regulovať redukciu kožného mazu, redukovať vyrážky a zmierňovať zápaly pokožky. Mydlo pleť čistí do hĺbky, odstraňuje mastnotu a zanecháva pleť čistú. Neobsahuje živočíšne tuky a chemické prísady. 
Používať sa môže denne na postihnuté miesta nechá sa pôsobiť a potom sa opláchne. 
 Ja celkovo prípravky na čistenie tváre používam sem tam a ani toto mydlo neni výnimkou. Nadmerným čistením tváre sa pleť zbytočne len vysušuje, takže každý deň ho určite nepoužívam. Nemám takú mastnú pleť aby to bolo nutné iba niekedy si ju takto vyčistím. 
Po opláchnutí z tváre tohto mydla pleť ako keby "vŕzga" asi to bude tou sírou ale pleť naozaj vynikajúco vyčistí. Po umytí pleť dosť vysuší tak isto ako aj iné výrobky na čistenie tváre takže preto tieto veci používam len v nutných prípadoch. Treba dbať na to aby sa nedostalo do očí a sliznice. 
Poznáte toto mydlo? Ako často si čistíte tvár? 
MAJTE SA PEKNE
♥♥

Komentáre

  1. Nepoznám a teraz by sa mi veru zišlo, kedže v lete moja T-zona je úplne príšerná:D Teraz som si obľúbila kombo od La roche posay na mastnú pleť(krém,čistiací gél a pleťová voda) tak uvidíme:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemám vyskúšané mydlo od tejto značky, ale vďaka za zaujímavú recenziu. :-)
    Maj sa pekne.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto mydlo nepoznám, ale vyzerá zaujímavo. Keďže mám veľmi mastnú pleť so sklonom k akné (skvelá kombinácia), čistím si ju ráno a večer prípravkami na tento typ pleti určenými.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. myslím, že mydlo som mala kedysi dávno, no nebľubovala som ho, pretože som po ňom cítila sťahujúci pocit:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ještě jsem o tom neslyšela, ale vypadá to fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára