Dve výsuvné ceruzky

Nedávno bol Silvester a už je jún ale nám to letí hlavne že nám už pekne slnko svieti..tak vitajte:-)
ASTOR LIPCOLOR BUTTER MATTE Royal Diva 026
Tento odtieň ma zaujal hneď ako som o nich začala čítať na blogoch a na moje potešenie som ho neskôr aj vyhrala aká náhoda alebo som si ho podvedome privolala? No tožvie. Ale aj tak je krásny.
 Myslím že tento odtieň sa dá využiť hocikedy a nie len na také večerné líčenie. Keď ho nanesiete jemne slabo ako ja na ▼prvej fotke▼ vôbec nie je taký tmavý ako sa na prvý pohľad zdá. Na ▼druhej fotke▼ som naniesla na vrchnú peru už silno a spodná je slabo aby bolo vidieť ten rozdiel. 
Toto matné masielko na pery nie je až také hydratačné ako kolegovia pred ním aspoň mne sa tak zdá a radšej by som najprv naniesla balzam ale nie je to nutné. Vôňu majú rovnakú alebo podobnú. Výdrž ma veľmi dobrú. 

Oriflame Colour soft Lipstick THE ONE Cranberry Cream
Ešte ako som nemala rúž od Astoru objednala som si tento od Oriflame. Ako náhle som zbadala že sa vysúva kúpila som si ho a neľutujem.
Sú si dosť podobné a táto farba je tiež veľmi pekná. Taktiež ju viem naniesť slabunko alebo tmavšie. ▼Dole na Fotke▼je viacej svetla tak vyzerá svetlejší. Hydratuje veľmi dobre a vôňu má asi nejakú kvetinovú, ktorú neviem identifikovať. Výdrž je už slabšia lebo ja mastnejší a viac hydratuje. 
Vlastníte aj vy niektorý z nich? Alebo mi napíšte ktorý máte vy najobľúbenejší?
MAJTE SA PEKNE
♥♥

Komentáre

  1. Ten prvý je boží! Skôr mi príde na také jesenné obdobie alebo na letné večery :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Astor je super, mam uz styri odtiene a spokojnost velka !! Nevedela som, že aj Oriflame ma taketo ceruzky..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jednu z týchto ceruziek nevlastním, ale tá druhá vyzerá super. Ideálna na leto :)

    http://www.margifashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie od astoru milujem:) mam aj matné aj tie prvé lesklé a sú super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja mám asi 4 od Astoru, matné i klasické:) sú super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten tmavší odstím je nádhernej! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oba výrobky a ich odtiene vyzerajú super a nad týmto odtieňom od Astor už dlhšie premýšľam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňa akosi tento typ neberie, mám len hrubú "ceruzku", ktorá sa strúha zo Sephory...no a naposledy, keď som si povedala, že kým neminiem nejaké kúsky, si domov nové doniesť nemôžem, som ulovila hneď 4!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Druhý odstín se mi hodně líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Najlepšie na svete sú, teda aspoň myslím, veľmi by som ich chcela skúsiť :) minigiveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Stále nemaám to astorácke masielko, aj keď som o ňom čítala už kopec pozitívnych recenzií! musím si ho už konečne kúpiť , inak veľmi pekné farbičky ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super barvičky :) já jsem ale na trochu světlejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne odtiene, oba by som hneď brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj,

    Pozývam Ťa do FOTOSÚŤAŽE u mňa na blogu. Potešilo by ma, ak by si za do nej zapojila. :-) Držím palce

    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára