Zázračné Chia semienka v kréme od Avonu?

Možno že ste aj vy natrafili na krém od Avon Nutra Effects s Chia semienkami. Ale samozrejme veď ho boli predsa plné reklamy a asi aj sú. Jedná sa o hydratačný denný krém s OF15. Na stránke Avon prebiehala súťaž, kde sa odpovedalo na jednu otázku a ak som odpovedala správne, skoro do týždňa som mala tento krém doma. Celkom ma zaujal tak som si povedala, že skúsim šťastie a podarilo sa.
Keď som listovala Avonom nachádza sa tam viacej druhov tohto krému ale pre mňa stačí úplne tento hydratačný pre všetky vekové skupiny. Je hydratačný ľahký krém s OF15 dodáva pleti pocit hebkosti a aj na dotyk je hladšia. Poskytuje pleti 48h hydratáciu. Ráno si ho nanesiem a zas ho použijem až na ďalšie nasledujúce ráno po tom ako si pleť umyjem čistou vdou. 
Obsahuje už spomínané Chia semienka, ktoré sú známe svojím antioxidačným účinkom. Posilňuje, chráni pred vetrom, zimou a suchým vzduchom, kedy ju hydratuje počas celého dňa.
 Ja osobne som nemala krém ešte s SPF15 čo chráni aj pred slnečnými lúčmi tak som celkom rada. Pleť je po celý deň pekne hydratovaná a chránená. Po nanesení sa rýchlo vstrebáva nezanecháva na pleti mastný film a čo je pre mňa tiež dôležité, že pleť sa mi po tomto kréme vôbec neleskne. Má jemnú konzistenciu ľahučko sa nanáša a nelepí. Vôňa je veľmi príjemná myslím, že by nemala nikomu nejako extra prekážať a krém sa nachádza v sklenej 50ml nádobke. Ak teda hľadáte niečo podobné tak určite tento krém odporúčam. 
Zloženie
MAJTE SA PEKNE a dúfam že sa vám článok páčil 

Komentáre

  1. Já jsem s ním naprosto spokojená, používám ho teď teda i na noc, protože jsem si ještě nepořídila žádný noční krém, ale nemůžu si ho vynachválit :-) A skvěle se hodí pod make-up :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. určitě se na něj mrknu, od nivea mi ted dochází a hledám nějaký podobný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím sa naňho pozrieť ešte som ho neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetci ho vyhrali asi, len ja nie :D :( tak som si objednala, som zvedavá aký bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypadá zajímavě :)
    PS: U mě na blogu zrovna probíhá GIVEAWAY, tak budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekný článok :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára