To teplé počasie sa nám stále niekde zašíva

Nedávno sa mi podarilo nájsť šaty pre mňa nositeľné. Inak je to hrúza kým ja niečo nájdem buď sa mi to na mne nepáči alebo niečo odstáva tam alebo tam (čudný strih) určite to poznáte a tieto mi padli do oka na prvý pohľad. Podľa mňa to neni mnou ale veľmi čudné veci začali vyrábať :-D
▼Tričko s motýlmi hneď ako som ho nado mnou zbadala ako visí hneď bolo moje▼
Naťahovacie nohavice s Maďarska s výletu donútili ma si aspoň niečo kúpiť a naozaj neľutujem
 ▼Rifle s Lídla škoda že sa tam nedajú veci skúšať ale oplatili sa ▼
 Šaty ešte so silvestra tie boli zas na prvý pohľad moje, tie šmuhy na zrkadle si nevšímajte
Kraťasy z Lídla ten obchod mám fakt rada▼
MAJTE SA PEKNE
♥♥

Komentáre

  1. Krásne veci ;) S tým oblečením to mám podobne. Behám celý deň a neviem si nájsť nič schopné :D
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé kúsky oblečenia! Naj sú podľa mňa tie posledné šortky, presne také by som potrebovala. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné kúsky. A tie prvé šaty sú super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty první šaty jsou fakt super :) ty záda vypadají skvěle :(
    a kraťásky jsem si chtěla taky koupit, ale už tam měli jen velké velikosti :/

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa vidí že ja mam XS a S som chcela a tie tam neboli už a M mi bolo zas velke ale XS sú mi dobre

      Odstrániť
  5. Šaty zo silvestra sú moc pekné a tiež, aj posledný outfit ako stvorený na super pohodu.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty poslední kraťase jsou skvělé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super kúsky si si vybrala, naozaj :) teplákové kraťasy sú najlepšie :) enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné kousky :) Nejvíc se mi líbí šaty a motýlí tričko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne kúsky, druhý outfit sa mi páči najviac :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekné kúsky, dúfam, že si ich stihla vyvenčiť minulý týždeň, keď bolo pekné počasie!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára