Pekný víkend na dolniakoch zraz Funov "Žltých žabiek"

Dlho som váhala čí ísť alebo neísť lebo v tom aute sedieť vzadu je dosť námaha ani vystrieť nohy nič ale nejako som nakoniec vydržala aj s mamou a išli sme. Zraz sa konal v Orechovej Potôni pri Dunajskej strede a odtiaľ sme sa už presunuli do Topoľníkov kde je autokemping a termálna teplá liečivá voda. Na moje prekvapenie nachádzali sa tam karavany, kde boli samí češi. Cítila som sa tam ako fakt niekde v Čechách a nie na Slovensku ale tak či tak bola sranda výborné prostredie a spoznala som rôznych zaujímavých ľudí. Bol to celkom zážitok, písať viacej nebudem lebo by som sa rozpísala a to by už určite nikto nečítal myslím že úplne postačia fotky :)))
Veľký obdiv patril tomúto angličanovy ktorý ku nám meral až 5000km-trovú cestu.
Pekné prostredie v Topoľníkoch a termálna voda
Gabčíkovo
Páčili sa fotky? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Wau, to vyzerá ako super akcia :-) Na takomto zraze som ešte nebola.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekne nafotené :) čím fotíš, Roumi? uvažujem zrovna nad foťáčikom, tak možno mi dáš nejaký fajn tip ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam nikon d3000 zrkadlovku ale uvažujem o niečom lepšom alebo aspon objektiv lepši

      Odstrániť
  3. Moc krásné fotky :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na sůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, tak to je bomba, tolik žlutých aut na jednom místě, to je krása a ta příroda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no podľa fotiek to muselo byť super!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára