Bio sladké osvieženie od DM

Nie je nič lepšie ako si osviežiť myseľ DM Bio Jablkovo-mangovou šťavou 0,33l/0,99€. Hneď som bola zvedavá čo sa to nachádza v malom nafučanom balíčku čo sa objavil u mňa doma a na moje prekvapenie ovocná šťava, ktorú som hneď pred raňajkami ráno degustovala.
 Táto chutná jablkovo-mangová šťava pozostáva zo 75¨% jablkovej šťavy a 25% mangovej drene, čiže je to riadna pochúťka. Píše sa, že je vyprodukovaná v ekologickom poľnohospodárstve. Nemám moc ja prehľad, čo to vlastne znamená Bio a vyprodukované v ekologickom poľnohospodárstve lebo všetko, čo sa už na svete vypestuje sa tak či tak hnojí alebo robia postreky. Zistiť či je vlastne teraz niečo naozaj Bio je fakt ťažké, takže ja podobné výrobky tým pádom moc nevyhľadávam (označené Bio). Jediné čo ma naozaj zaujíma je to, koľko %-ntnej šťavy vlastne džús obsahuje. Tento mi naozaj veľmi chutil. Má hustejšiu a jemnú konzistenciu, keďže sa skladá okrem jablka aj s mangovej drene a obsahuje 12,0g cukru. Chuť mal trošku takú trošku kyselkavú. Takže ak by ste sa chceli len trochu osviežiť ovocnou šťavou, aby ste nemuseli zbytočne kupovať na rýchlo veľký džus určite si pochutíte aj na tomto malom balení, ktorý sa rýchlo schová aj do akej-takej kabelky.
A čo vy už ste si tiež pochutili? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

Zverejnenie komentára