Balea telové mlieko v spreji

Balea Telové mlieko v spreji Aloe Vera 150ml/3,09€
Toto je celkom vychytaná vecička inovatívne telové mlieko v spreji umožní rýchle a jednoduché nanášanie. Keď sa mi toto telové mlieko objavilo doma som sa dosť potešila. Ešte som sa nemala možnosť stretnúť s podobným produktom.
Toto telové mlieko stačí len použiť tak, že stlačíte spúšť nastriekate na telo z nejakej 10cm vzdialenosti môžte aj bližšie lebo strieka aj pomimo, ale to sa už stratí vo vzduchu a ono sa už samo potom dokáže pekne vstrebať. Predtým ale treba ešte o kúsok pootočiť vrchnáčik aby sa dal sprej stlačiť.  Na niektorých miestach po nanesení ho ja ešte trochu rukou rozotriem inak to asi neni moc treba. Má krásnu jemnú vôňu lebo obsahuje 10% aloe vera a glycerín. Konzistencia je jemná mlieková a rýchlo sa vstrebáva. Pokožka po použití je jemná hydratovaná, vôbec nie mastná a po suchej koži neostane ani stopa. Ale 24h hydratácie mne osobne nevydrží, lebo mám celkom suchú kožu hlavne na nohách, ktoré sa po zime ešte nespamätali, takže keď si ho večer nanesiem, na druhý deň ho musím použiť tiež (aspoň cez deň). Inak je to veľmi šikovná vec hocikedy budete potrebovať zhydratovať stačí na rýchlo len postriekať pokožku a je to vybavené. Oplatí sa ho vyskúšať pretože Balea je jednoducho tolerantná k pleti a neobsahuje žiadne parabény.
 Tu sa po nastriekaní nahromadí trochu krému samozrejme nie je to žiadna vada len to utriem prstom a nanesiem na kožu.
 Zloženie

Tak čo poviete zaujalo vás toto telové mlieko? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Tak toto ma naozaj zaujalo, keďže s telovým mliekom v spreji som sa ešte doteraz nestretla. Určite sa po ňom v obchode pozriem. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujalo mě, ale momentálně jich mám hodně, ale až nějaké dojde, tak si ho asi koupím :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Až mi dojdou zásoby, tak bych tento ráda vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujímavé, ešte som telové mlieko v spreji nevidela. Určite vyskúšam ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ak sa niekedy dožijem toho, že miniem všetky telové mlieka a krémy čo mám, nebudem váhať nad týmto :) vyzerá naozaj dobre a prakticky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára