Ta ne? poďte sa rozveseliť trošku ♪♪♫

Dneska počúvam Beta rádio a zapáčila sa mi tá pesnička a tak som začala hľadať rozmýšľať aky bol refrén a zadala som "TA NE". OTO som ja v tv nepozerala a ak niekto z vás tak ste ju mohli počuť a našla som ju.. chytlavé mám rada a dobre sa na ne valčí a ešte niake k tomu pridávam:))

Gipsy cave - Na plno žiť to sú oni vždy veselí a dobre naladení ktorí vám dokážu zdvihnú náladu

Tento chalan je šaman tento chalan je šaman tento chalan spravil z ničoho niečo,hej.. aj keď padám tak vstávam ďalej hľadám a zbadám som nezastavitelný jak vietor...

A toto je najnovšia 2015
Vždy keď stojím vedľa teba, šajlala lalala, povedal by som tak veľa, šajlala lalala, že tvoj úsmev všetko mení šajlala lalala, tvoja láska ma odmení šajlala lalala,....

Čo poviete poznáte ich? 
MAJTE S PEKNE

Komentáre

Zverejnenie komentára