Recept: Rýchly tvarohový dezert v štýle tyramisu

Máte radi tiramisu lenže vám chýba mascarpone? Nevadí dá sa nahradiť obyčajnou šľahačkou na varenie a tu sa popri tom používa tvaroh. Je to veľmi chutné a vedela by som si tento dezert predstaviť aj bez piškót ako napríklad taký skoro termix.
 Potrebujeme: 
*450-500g tvarohu
*50ml šľahačky
*50ml jogurtu
*150g práškový cukor
*250-300ml uvarenej kávy
*50ml koňaku (ja dávam rum)
*100g piškót (podľa potreby)
*kakao

Postup: 
Vymiešame si tvaroh so šľahačkou pridáme jogurt a práškový cukor do hladka. Ja som mala tvaroh hrudkovitý do hladka sa úplne nerozmixoval ale nevadí to.. je to veľmi dobré. Pri tom si uvaríme kávu a do nej zamiešame rum. Do misky navrstvíme krém a na to ukladáme namáčané píškóty postup sa opakuje až po samí vrch. Zmestili sa mi dva rady piškót ale je to mňamka.
Ja som našla tieto milé sklené nádobky v ktorých sme kedysi kupovali dezerty v lídli robila som všetko z polovičnej dávky tak mi vyšlo len takto ako zákusok. Vrch som posypala kakaom a dala do chladničky do druhého dňa. Ale postačí asi aj tie 2 hodinky. 
DOBRÚ CHUŤ

Komentáre

Zverejnenie komentára