Keď sa pohrávam s fotkami a ...LipStick foto

Na koniec sa mi podarilo nahovoriť aj kamarátku na Eos-ky sme s nimi spokojnééé:)) A nie nieee nemám toho až tak veľa iba to tak vyzerá:)))
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Krásne fotky. Ani som nevedela, že más toľko rúžov

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 3 som sikupila a tie dalsie 3 sa mi postupne niako objavili doma sem tam nejaka vyhra:)

      Odstrániť
  2. Jee, ty mas teda sbirku! :-) Ta maslicka od Nivei me taky lakaji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veru mne by sa nejaky zisiel. Pri najblizsej navsteve drogerie urcite nieco vyberiem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau, parádna zbierka a tie Nivea Lip Butter ti závidím, je mám len jeden :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Téda, to je sbírka :). Zrovna mám taky 4 zázračný kelímky z Oriflamu a tyhle balzámky mám ráda moc

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera a ako vidím, tak moja zbierka balzamov na pery je stále maličká. A fotky sú krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak rúžov mám ja celkom viac, ale akože tvoja zbierka celkovo je moc <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Náádherne fotky, uplne z nich žiari pozitívna energia, krásne upravené..:-) No a na tie nivea a eos balzamy mam zaaalusk :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super fotky, ja som eos mala, ale žiaľ mňa až tak nenadchli:/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vôbec toho nemáš veľa :D :D ale inak krásna zbierka a ani som nevedela, že vajíčka od Oriflame sú aj ružové :) najradšej mám karamelový!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vôbec toho nemáš veľa :D :D ale inak krásna zbierka a ani som nevedela, že vajíčka od Oriflame sú aj ružové :) najradšej mám karamelový!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je pěkná sbírka a fotky jsou nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára