Dobré na jazyku a potom aj na srdci

Zdraviiim čo takto si trochu osladiť život? Túto horúcu čokoládu som dostala ešte pod stromček a sem tam si ju urobím do uvareného mlieka v mikrovlnke. Píšu zo 6 lyžičiek tejto čokolády a riadne zamiešať ale ja si dám menej také akurát aby bolo sladké. Je to horká čokoláda a v kombinácii s mliekom je to naozaj lahôdka. 
Pred nedávnom som videla podobné kávy v reklamách a celkom sa mi pozdávali. Lenže Jacobs? Tá cena och:))  už si ani nespomínam a nedávno som na tieto iné varianty natrafila v Lídli. Najprv to bola čokoláda potom lieskový oriešok ten ma lákal hneď. Druhý krát som sa rozhodla pre karamel a vanilku. Jediný, ktorý som nekúpila bola škorica. Rozmýšľam, že škoricová káva sa dá spraviť aj doma do neskej kávy prisypem škorice a je to. Ale tá ma akosi nelákala. Tieto som sama ešte neskúšala lebo som nemohla tak keď prídem z nemocnice hor sa do nej:))) Hneď som všetky musela pootvárať a ovoniať v niektorých je cítiť arómy menej niekde viac. Ale určite to neni len taká káva kávy obsahuje každý pohár 95% a ostatné je aróma takže silná ako každá iná. 
A ďalší je zaujímavý čaj ani nie tak chuťou, ako jeho farbou chuť je obyčajná ako bylinková kto má také rád odporúčam. Do niektorých bylinkových čajov ako nechtik lekárksy, materina dúška a lipa si pridávam cukor. Keď som pridala medu na miesto cukru, vôbec nebola chuť taká klasická s čaju a vôbec by som nezistila čo je to za čaj, takže preferujem cukor. A ideme k tej farbe všimnite si ju na živo je úplne že zelená no cez fotku trochu bledšia. Povedala by som že farbu môžem prirovnať na šialke ktorá je na obrázku na krabičke.
Tak ako sa vám pozdávajú? poznáte ich? 
MAJTE SA PEKNE a ďakujem za komentáre hrozne ma to teší

Komentáre

  1. U mě to vyhrála karamelová, ostatní už nekupuji.-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu čokoládu bych si dala :) Já mám ráda čaje, kávu nepiju

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kávu veľmi nepijem, ale už dívnejšie ma zaujala tá karemelová, musí to byť mňamka!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kávu som nikdy predtým nepila :D a teraz keď študujem na medicíne je to nevyhnutné :( ale karamelovú milujem :) Nedám na ňu dopustiť ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta čokoláda vypadá úžasně. To jsem nevěděla, ze ji takhle prodávají :) dříve jsem pila kávu s oriskovou příchutí teď už máme kavovar od talisman :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty kaficka jsi koupila vsechny? to resi muj problem - jak si vybrat ktery :-D a cokoladu miluju :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá čokoláda vyzerá neskutočne lákavo, hneď by som si dala :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára