Bezstarostný šampón

Cien šampón s provitamínom B5 ochrana a starostlivosť a čo znamená podľa mňa tá ochrana a starostlivosť? Žiadna starostlivosť o vlasy ako také tak sa to hovorí,, ale o čo sa hlavne jedná je pokožka hlavy. Šampóny vlasy len umyjú ale ta hydratácia čo je v ňom sa stará hlavne o tú pokožku. Nie ako si všetci myslia. Je jedno či používate na vlasy domáce masky a masky alebo rôzne vitamíny, kondicionéri a oleje, vlasy sa nezlepšia možno sa viac lesknú alebo rozčesávajú po umytí to je všetko za pár dní sú také isté rozlietané. Používala som olej aj som bola ostrihaná a končeky sa strapkali vždy prečo? Lebo vlasy sú mŕtve a všetko čo na ne vplýva je len to ako sa o seba celkovo staráme /strava, životný štýl........./
Od kedy používam šampóny z Lídla moja pokožka hlavy sa zlepšila predtým stále svrbenie, lupiny...žiadný iný či nizoral mi nepomohol a ak náhodou aj hej tak len na chvíľu. Všetky šampóny voňajú rovnako vôňu by som prirovnala k Head & Shoulders taka jablčková. Takže stačí si len vybrať ale podľa mňa sú všetky na jedno kopyto či na mastné vlasy, na lupiny alebo hydratačný ale aj tak všetky sú veľmi dobré. Toto je už moje tretie balenie. 
Píše sa o ňom: 
-vyvinutý špeciálne na poškodené a namáhané vlasy... /a zase sme pri tom/ Keď sú už dlhé vlasy raz poškodené nič im nepomôže len podstrihávať. 
-obnovuje a ošetruje poškodený povrch vlasov /nie náhodou pokožky hlavy?/
-zanecháva vlasy viditeľne lesklejšie a uľahčuje rozčesávanie
-vlasy sú posilnené a jemné na dotyk /pokožka je na tom lepšia/

Prepáčte ale nie že by som vyvracala čo tam je napísané ale týmto nás lákajú na úplne inú ,,ich pravdu" ako vlastne naozaj je. Každý šampón vlasy len umyje na čo naozaj vplýva je pokožka hlavy. Patria medzi najlacnejšie a podľa mňa zatiaľ najlepšie šampóny ktoré mi nerobia komplikácie z hlavou. Takže odporúčam. Nemusia sadnúť každému samozrejme. 
Zloženie
Súhlasite so mnou či ani nie? :))
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Šampony z Lidlu jsem ještě nezkoušela, zatím mám zásobu, ale potom po nějakém asi sáhnu, nalákala jsi mě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež som neskúšala ešte kozmetiku z Lidlu, ale všade na ňu počúvam samé pozitívne ohlasy, tak snáď niekedy si aj ja niečo odtiaľ kúpim...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som yatiaľ šampóny z Lidla neskúšala a vzhľadom na to, že ich mám momentálne doma peknú zásobu sa na tom asi tak rýchlo niečo nezmení, ale lidlácka kozmetika má všeobecne dobré ohlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára