4x Avon krém na ruky a ktorý naozaj stojí za to

Doma sme už vyskúšali hádam všetky ale čo som momentálne doma našla boli tieto štyri. Ak sa jedná o hydratáciu tak to hádam sľubuje každý ale či to naozaj aj spĺňajú? 
 Ten ktorý je ten naj je hneď prvý Krém na ruky Avon s materskou kašičkou. Je to hádam najlepší z nich aký môže byť teda podľa mňa. Hociktorý z týchto krémov som použila cez zimu alebo aj teraz a ruky mám za chvíľu znova také suché. Myslím hlavne miesto na pravej ruke medzi ukazovákom a prostredníkom. Neviem prečo tam mám šupiny či je to exém alebo čo. No pravdou je že krém na ruky s materskou kašičkou si stým poradil dlho hydratoval a držal sa na povrchu rúk ako to má podľa mňa aj byť a chrániť ich. V práci keď samozrejme robím v sklade som ho vždy použila lebo tam sami to najviac vyskytlo a len on mi pomohol. Tie ostatné sa môžu zaradiť medzi krémy na ruky len že "aby boli". Čo sa týka jeho vôňe je tiež veľmi pekná a druhý ktorý vôňu mám veľmi rada je cocoa to je jasné:))
Posledný pán čo je na obrázku je Krém na ruky 3 v 1 ruky a nechty. Akože prepáčte ale od neho som čakala najviac. Dokonca aj vôňu má takú nijakú ,,smradľavú" :))) a hydratácia? na tú asi zabudli. Ja potrebujem od krému na ruky aby som cítila na rukách, že ich hydratuje a nie sa to vstrebe a za chvíľu neviem ani že som si ho naniesla. To si môžem namazať ruky aj niveou obyčajnou a nekupovať žiadne takéto zbytočnosti. 
Ak máte nejaké dobré typy na naozaj hydratačné krémy na ruky čo sa hneď nestratia budem vám vďačná. Máte aj vy také blbé skúsenosti či to len ja? 

MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Dívala jsem se na ně, když jsem je viděla asi za 39 Kč, ale nakonec mě nějak nenalákaly :). I když z Avonu jsem měla krémy na ruce 2 a byly super, ale nebyly to tyhle. Jeden z řady planet spa a druhý byl s kakaem a lotusovým květem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne vacsinou vadi, ze su niektore kremy akoby lepkave.. ale naj su pre mna biotherm a neutrogena :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám rada ten kakaový, naozaj krásne vonia aj obstojne hydratuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som používala takýto uhorkový a bola som spoko :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten kakaovy si pamatuji, jak ho holky mely na praxi, uzasne vonel.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára