TaG: Keby bolo keby

Veľmi sa mi zapáčil tento tag aj keď ja ich moc nerobím ale ma zaujal tak hádam sa zapáči aj vám:)) Objavila som ho u tejto milej blogerky Veroniky Veru-life

ČO BY BOLO KEBY...
som neštudovala odbor ktorý študujem..
teraz už neštudujem ale určite by som si vybrala ten istý a tú istú školu lebo nič z toho neľutujem a mam zo sebou pekné zážitky. Ale keby som ho neštudovala možno by som bola zase jedna kozmetička, kaderníčka alebo podobný odbor ktorý ma už asi každá druhá:))

neutrácala toľko za kozmetiku...
dá sa povedať že ja na tej kozmetike ani moc neutrácam keď niečo potrebujem alebo sa mi to veľmi zapáči tak si to kúpim, ale najviac kupujem balzamy na pery:))
som si mala vybrať jeden kozmetický produkt, ktorým by som chcela byť..
dost blbá otázka:) ale rozmýšľala som nad telovým krémom tie pekne voňajú

nežila v SR a bývala...
asi by som to skúsila niekde kde sú vlny more pláže a kde by sa dalo surfovať možno Sicília alebo Austrália kde je teplo, ale teraz som spokojná kde som a nemenila by som nič a sem tam niaka dovolenka alebo výlet
mohla by som vynechať jednu potrebnú vec behom dňa...
keby som si tak nemusela kresliť obočie radšej by som si ho sem tam vytrhala

počuvla radu mojich rodičov...
tak asi nič lebo ja som si vždy nechala poradiť 

som to nebola ja...
tak by som bola tmavovlasá najviac 167cm vysoká ako aj mám a 55kilová s peknými veľkými očami a s dlhými rovnými hustými vlasmi:))) ale nie to je moc ja som naozaj spokojná konečne po rokoch zo všetkým čo mám:))

MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ja by som chcela byť špirála :-D
    zaujímavý tag, ešte som ho nikde nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rozkošný TAG, pobavila som sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajimavy tag :-) Tvoje sbirka balzamu je opravdu obsahla :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No na Tvou sbírku balzámů teda nemám :D a bydlet někde u moře by se mi taky líbilo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak mne sa tento tag tiež zapáčil :) Naozaj máš poriadnu zbierku balzamov... :D
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Príjemný tag a je fajn, že si spokojná sama zo sebou,takby to malo byť :)

    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super tag, a s posledným súhlasím, každý by mal byť spokojný taký ako je :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára