Rexona to naozaj vie

Nakoniec som sa už aj ja nechala prehovoriť vami po pozitívnych recenziách na blogoch a po čase som sa rozhodla tiež pre Rexonu Maximum Protection. Naozaj neľutujem že som do nej investovala a to nie malo sami vieme že do 5€ sa ešte zmestí. Za antiperspirant som bola schopná dať najviac 3eurá ale ako som vyskúšala ju tak naozaj sa oplatí. 
 Vybrala som si modrú. Vôňa vždy býva pekná čo sa mi zas potvrdilo, lebo som sa nevedela rozhodnúť akú si vybrať. Takže asi zostanem len pri tejto. Pri podobných antiperspirantoch sa mi ešte nestalo aby tak dlho voňal a ešte k tomu pomáhal proti poteniu. Na oblečení sa mi do konca nespravili zatiaľ žiadne škvrny uvidí sa cez leto keď bude riadne horúco ako si stým poradí. Do podpazušia stačí aplikovať málo a absolútne to stačí. Predstavovať ju určite netreba veľmi dobre ju každý pozná bola plná reklám. Jedine čo ma prekvapilo bolo,že mohlo jej byť viac ako 45ml. Na také celkom veľké balenie sa v nech nachádza dosť málo.
Ako ste Rexonou spokojné vy skúšali ste ju? 
POZDRAVUJEM VÁS A MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Dámsku verziu som neskúšala ale priateľ má pánsku a vyhovuje mu :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám Rexona Maximum Protection Confidence a som maximálne spokojná. Čo sľubuje, to aj plní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teď jsem si dva pořídila v Tetě v akci -50%, jsem na ně zvědavá.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nezkousela jsem ji, ale mam tuhy deodorant od Nivei a taky jsem spokojena :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Měla jsem tuto Rexonu v oranžové verzi a byla skvělá :) Nejlepší ochrana proti pocení, kterou jsem zkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já tedy nedám dopustit v deodorantech na Niveu, má takové jemné příjemné vůně a taky funguje moc dobře.

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám momentálně od nivei, ale pak asi vyzkouším :)

    LOVIES 47

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára