Porovnanie balzamov komu aký pasuje?

 Mám tu trochu zo "skromného" mála balzamov čo mám doma. Trochu som ich porovnala a podľa seba zostavila od tých najlepších ktoré mi najviac momentálne vyhovujú.
 1 Figs Rouge vanilka a pistacia - Najviac sa mi na ňom páči jeho konzistencia nie moc tekutá ale mám rada keď balzam na perách cítim že ostane ich chrániť do vtedy kým niečo nejem alebo nepijem. Hydratuje pery dokonale a vôňa je taká svojská ani veľmi necítiť vanilku ale páči sa mi niečo mi pripomína ale čo? na to som ešte neprišla.
    Nivea Lip Butter - Tak tiež výborná hydratácia pokiaľ by mali všetky balzamy podobnú konzistenciu a výdrž, že keď zafúka vietor už ho na perách pomaly necítite taký balzam pre mňa nemá cenu. Po ,,dobrom" balzame musia byť pery vláčne.
2 Cien Honey Milk - Cien ma zatial žiadny produkt ešte nesklamal a tak je to aj pri tomto balzame. Na hydrataciu sa nedá sťažovať cez zimu je tiež veľmi dobrý.
   Jelení Loj -  stará dobrá klasika, nikdy vás nesklame. Najviac ma teší jeho zloženie preto že v lacnejších balzamoch na pery sa nachádzajú samé parabény takže toto je jednička kdekoľvek a kamkoľvek.
3 Eos - Dala som ho na 3 miesto nie preto že tam patrí ale jednoducho ho zaraďujem medzi také "suchšie" balzamy ktoré sa nezvyknú v lete rozpúšťať teda skôr na leto, kedy pery nepotrebujú veľkú ochranu pred zimou. Inak som sním spokojná.
4 Hymalaia cocoa butter - Ak mám pravdu povedať od tohto balzamu som čakala niečo viac. Tiež ho zaradím na leto a medzi tie "suché balzamy" ktoré sa ťažšie nanášajú na pery lebo sú tuhšej konzistencie. Vôňa je pekná mám rada veľmi sladké vône balzamov ale jeho tuhosť sa mi nepáči.
Aké máte vy obľúbené? a obľubujete viac tuhšie alebo mastnejšie balzamy?
POZDRAVUJEM VÁS A MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Ja pouzivam ted nejvic Labello, ale planuji si poridit jeste nejaky obycejny luj nebo nejake maslo, treba to od Nivea :-) A taky bych si rada zase koupila vajicko od Oriflame :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám zkušenost s tím klasickým jelením lůjem a pak s eosem a oba 2 bych si klidně koupila znovu :) Ten od Figs Rouge mám nejskvělejší balení
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě vždycky vyhovuje lůj, když ho mám zezačátku, pak mi buďto už nepomáhá nebo mi moc mastí okolí kolem pusy a dělají se mi pak pupínky :/ Ale teď mám asi měsíc balzám od Saloos a ten je zatím naprosto dokonalý! :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám rada mastnejšie balzamy, ktoré na paerách aj cítim :) teraz mám v kabelke hodený jeden eosík a jeden úplne obyčajný lacný baleácky, ktorý je ale úplne super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja momentálne používam alverde nechtíkový na striedačku s balea pomarančovým v plechovičke :) ale mám doma aj lip butter od nivei, len som ho ešte neskúšala a chystám sa skúsiť cien medové balzamy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nivea je úplne top a ani Himalaya nie je zlá, ale naozaj skôr na leto.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na balzamy Cien pozeram uz dlho, ale odradza ma to, ze su balene po tri kusy. Trvalo by mi dost dlho, kym by som ich minula.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny článok :) tú Niveu si musím kúpiť!:3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára