Pleťová voda a kefka

Balea pleťová voda a púder 2v1 s vôňou malín 200ml/1,99€ - jemne čistí pleť odstraňuje nečistoty a na tampóne mi ostane celkom tmavá machuľa. Túto pleťovú vodu som si obľúbila nedráždi nevysúša a ešte k tomu pekne vonia. Podobnú kozmetiku s púdrom som už predtým testovala, takže som mala s podobným skúsenosť. Ako vidieť na druhej fotke, že ten púder sa tam naozaj nachádza. Ako som si pleťovú vodu aplikovala na tampón tak na zatváracom uzávere čoto ostalo a zmenilo sa to po uschnutí na biely prášok. Pred aplikáciou vždy pleťovú vodu pretrepem a večer si s ňou po celom dni očistím tvár. Najradšej používam pleťové vody najrýchlejšie sa tak dá očistiť od nečistôt. Čo sa týka uzávera niekedy sa ťažšie zatvára takže si naň dávam pozor aby sa poriadne zacvakol aby pleťová voda nevytiekla pri ležiacej polohe napríklad v kozmetickej taške. 
Ebelin čístiaca kefka na tvár 2,99€ - pamätám, že ako deti sme mali tiež podobnú kefku aj keď o niečo väčšiu, česala nám mamina s ňou vlásky lebo mala tiež stredne jemné štetinky. Tvár som si s ňou čistila za pomoci sírového mydla. Často to s podobným čistením tváre nepreháňam ako sa hovorí všetkého moc škodí. Ale štetinky nemá veľmi drsné takže sa určite dá použiť na ktorýkoľvek typ pleti. Raz za čas sa týmto čistením nič nepokazí. Dobre sa s ňou pracuje za pomoci rúčky a určite sa dá s ňou regulovať to, či budete tlačiť silnejšie alebo slabšie záleží na tom koľko vaša pleť znesie. Pleť sa tým prekrví a obrúsi od odumretých buniek. 
A čo vy ako si najradšej čistíte pleť?
POZDRAVUJEM VÁS A MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Pletova voda vypada zajimave, ja mam z teto malinove edice peeling, ten me ale moc nesedl. A nejaky kartacek na plet si taky planuji poridit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O té pleťové vodě slyším poprvé, zajímavé :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte som o vode nepočula... ale kefku si teda kúpim rozhodne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára