moje srdcovky navždy vždy a všade

Ďalšia novinka Yves Rocher balzam na pery malina 4,8g/1,99€. Obsahuje viac ako 82% zložiek rastlinného pôvodu. Sú to nové balzamy obohatené o maslo, vosk a olej rastlinného pôvodu a dodávajú tak dokonalú starostlivosť a pohodlie perám. Má ešte príchute čerešne, jahody ktoré sú tiež červenej farby a makadámia, karité, kokos a vanilka.
Tento balzam na pery ma úplne obyčajný obal klasický, ktorý sa mi veľmi páči. Dávnejšie keď som bola v Bratislave kúpila som si podobný tiež malinový ešte jeho predchodcu ale nachádzal sa v obale kde sa vysúva pomocou koliečka na spodu obalu a balzam ma stredom dierku. Tieto vysúvacie mechanizmy sa mi nikdy nepozdávali, keď som balzam zasúvala dnu, nešiel musela som ho potlačiť prstom. Tak keď sa mi tento balzam objavil doma som sa potešila. Jeho hydratácia je veľmi dobrá pery jemne zafarbí a dodá im tak prirodzený odtieň. Vôňa ta je úplne ako maliny a asi ešte krajšia. Tento je o niečo mastnejší a viacej hydratuje ako ten spomínaný jeho predchodca. Cena tohto balzamu je tiež veľmi dobrá. Určite ho odporúčam. Rada by som vyskúšala napríklad aj vanilku no uvidím ak ich niekedy niekde objavím. 
POZDRAVUJEM VÁS A MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Už jsem na nějakém blogu viděla jahodový a asi teda neodolám :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám kokosový a je úplne skvelý, určite by som rada vyskúšala vanilku a malinový vyzerá tiež lákavo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Planuji si poridit nejspis makadamii nebo karite, jen co se konecne dostanu do prodejny YR :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám třešnový a ještě chci časem určo kokosový :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Brúsim si na tento balzam zuby, tak dúfam, že ho ešte zožeňiem :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Joj mám taký pocit, že všetky Romanky sú na maliny :D Ak sa raz dostanem do nejakej predajne YR tak tento sympaťák ide so mnou na 100% (a zoberiem zrovna dva!!) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od této značky jsem ještě nic nezkusila, momentálně používám balzám na rty od Garnieru :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Momentálne mám doma asi 10 rôznych balzamov, ale ak na tento natrafím, určite ho kupujem. Maliny milujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten musí byť skvelý :) ja sa chystám na vanilku.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. maliové sú najlepšie :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tieto nové balzamy od yr sú strašní sympaťáci :) mám doma karité a brúsim si zuby na vanilku a jahodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten vyzerá úžasne, už dlhšie ho mám na wishliste. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára