Suché miesta pod kontrolou

Telový olej sa dá využívať na rôzne spôsoby ale do nedávna som žiadny nikdy nemala a ani som sa ho nepokúsila ani vyhľadať. Som rada že som ho takto mohla vyskúšať vďaka drogerii DM za čo som veľmi rada. Jediný olej čo sme mali doma bol detský olejček.
Vďaka telovému oleju môžete mať suché miesta pod kontrolou. Balea telový olej Seelenzart 150ml/3,49€ Obsahuje: jojobový, avokádový, a bisabolový olej. Priznám sa že ten posledný počujem prvý krát.
Olej pokožku upokojí, zjemní, hydratuje a pekne prevonia.          
Vždy som používala produkty, ktoré sú krémové a vstrebú sa do pokožky za chvíľu, no oleja som sa bála. Ale oleje sa dajú použiť rôzne napríklad na takú masáž, suché miesta alebo mokvanie za uchom čo sa aj mne niekedy prihodí. Večer som si naniesla prstom trochou oleja za ucho a na druhý deň som postihnuté miesta mala ošetrené. Moja mama si ho rada nanesie na ruky lebo ich máva strašne suché a zničené s roboty a on jej ich vždy pekne ošetrí. Tak isto som na vatovú tyčinku dala trochu oleja a potrela ním postihnuté miesto v ušiach môjho "blcháča" psa. Určite nikde ani nikomu neuškodí. Jeho vôňa ma u mňa najväčšie plus (krááásne vonia) a páči sa mi ako sa dá dobre aplikovať. Na telo som voči olejom trochu skeptická ale suché miesta na nohách (od kolien dole) hlavne teraz od zimy veľmi pomáha. Bola som prekvapená keď sa celkom rýchlo vstrebal do pokožky. Nedávala som si ho veľa na ruku len trochu do dlane a úplne to stačilo pre hydratáciu. Väčšina výrobkov Balea doposiaľ mňa osobne nesklamala a ak máte radi oleje určite ho skúste.
Zloženie:              
Používate oleje na telo? 
POZDRAVUJEM VÁS A MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Oleje nepouzivam, ale po tomhle se budu muset po tech pozitivnich recenzich asi podivat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je naozaj super a hlavné je, že rýchlo sa vstrebáva.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna teď mám na tělo 2 oleje a vyhovují mi :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som sa olejov tiež kedysi bála, ale v poslednom čase som si na ne zvykla, v lete sú nepraktické, ale v zime sú ideálne a pokožka je fakt úžasne jemná a hydratovaná aj na ďalší deň, len je to olej takže sa hneď po nanesení nevstrebe do pokožky tak ako telové mlieka či krémy, ale o to lepšie hydratuje. Moja pokožka je normálna, nie som žiadna extra sušienka, ale oleje mám fakt rada. Skúšala som zatiaľ Alverde a Eucerin a obe oleje boli skvelé. Tento sa mi tiež veľmi zahovára.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Práve tento momentálne používam a je super...tá vôňa je jednoducho super!



    www.lucciebauer.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oleje som veľmi nepoužívala, tento je prvý, ktorý som vyskúšala a úplne milujem jeho vôňu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. olej mi príde ako skvelá vošba ak má niekto veľmi suchú pokožku :)

    Pls check my new giveaway:
    http://byfoxygreen.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super ďakujem za tip :) Musím sa po ňom popozerať lebo toto počasie už :D je veľmi zlé namňa :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tělové oleje mám ráda, ale tenhle jsem ještě nezaregistrovala. Díky za tip.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára