Hydra Vegetal rozjasňujúci pleťový peeling

Novinka Yves Rocher Expert na čistenie a rozjasnenie pleti s hydratačnou rastlinnou miazgou pre normálnu až zmiešanú pleť. HYDRA VÉGÉTAL rozjasňujúci hydratačný peeling Yves Rocher 75ml/7,40€.
-Jemne odstraňuje nečistoty a mŕtve bunky
-Zanecháva pokožku čistú a jemnú
-Navracia prirodzený jas a odtieň pleti
-Obsahuje *0% parebénov
                  *minerálnych olejov
                 *farbív
Inovácia rastlinnej kozmetiky a hydratačná rastlinná miazga z javora pre jej výnimočnú schopnosť ukladať vodu a spojili ju s patentovaným rastlinným betaínom, ktorý uzavrie zásobárne vody hlboko vo vnútri pleti. 
Výsledok: -pleti je dodaný zdroj trvalej hydratácie 
                  -zloženie zároveň prechádza všetkými vrstvami epidermy, aj tou najviac dehydrovanou                     vrstvou a zabezpečuje tak hĺbkovú hydratáciu pleti. 
Pleť je doslova nasýtená vodou je intenzívne a dlhodobo hydratovaná je plná života a žiari krásou. 
 Obsahuje zrniečka z bambusu pre prírodný, účinný a zároveň šetrný peeling. Hneď ako som ho použila som pocítila, že vôbec som nemala suchú ani napnutú pleť ako po použití hocijakého iného peelingu. Na tvári sa mi po každom spravili hneď šupinky ale tento je dokonale šetrný k pleti a vôbec ju nevysúša. Jemné biele zrniečka ktoré sa v ňom nachádzajú nedráždia pleť a jemne ju obrúsia od odumretých buniek. Dva možno tri krát do týždňa ho večer nanesiem na tvár pomasírujem a opláchnem vlažnou vodou. Je to taký menší zázrak ktorý pleť nedráždi a je to ďalší produkt ktorý sa tejto značke podaril a určite ho odporúčam ak máte sklony k suchej pleti a predsa je trochu mastnejšia.
Ako sa vám pozdáva tento produkt? Skúšali ste ho? 
POZDRAVUJEM VÁS A MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Zaujal me, moje plet je celkove nejaka poblaznena, na mastne T-zone se mi dela akne a pritom se na nekterych mistech klidne objevi suche supinky...skoda ze nemame ve meste prodejnu YR :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem měla naposledy čisticí gel z Avonu a ten mi pleť hrozně vysušoval, ale už jsem četla pár recenzí na tyto gely od YR a slečny psaly, že nevysušují, tak možná časem vyzkouším :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá zaujímavo, ďakujem za tip, omrknem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára