S každej veci sa dá stále tešiť

Ahojte...
Nedávno ma veľmi potešila výhra v súťaži u Peťky http://petra-justbeauty.blogspot.sk/ určite rada vyskúšam nove veci ktoré ani nepoznám a farba rúžu je krásna a nevysúša.
 Náramky s ktorými ma potešila sesternica, poprosila som ju či by mi nemohla aspoň jeden zohnať keďže som už v Clube 333 dlho nebola a získať sa dajú keď vipijete nejakých 5 drinkov a nakoniec ma potešila dvomi.
 Naušnice ktoré som objavila v DM prvý krát som na ne pozerala aj s kamarátkou že aké sú krásne a o dva dni som sa rozhodla po ne zájsť a potešila som aj ju, nie sú moc veľké ani ťažké preto ma zaujali lebo veľké naušnice moc neobľubujem.
 O nich hádam netreba ani písať takto sa pýšia na poličke a o chvíľu k ním pribudne aj lemon pretože zelený mám už skoro minutý.
 Taška láska na prvý pohľad, zo cca 17€ na 13€ takže hneď poputovala so mnou domov, som rada že do nej zmestím mikynu to je hlavné inak chodím skoro z prázdnou:)
 Alverde sérum na nechty kupovala som ho v akcii a dosť pomáha na nechtoch sa chvíľu vrstva drží a nechty vyzerajú zdravšie. Oriflame balzam na pery s mandľovým olejom jeho hydratácia je naozaj výborná až ma to prekvapilo.
 Mini repráčik či na mobil alebo do notebooku tam ho používam viacej pretože keď si zapnem film niektoré sú tak po tichu, že absolútne nič nepočuť a on mi stým pomôže.
 A na koniec moj 5 ročný dlho to ťaháme spolu, jediný ktorý nevymením za nič pokiaľ bude fungovať. Foťák-blesk, wifi, dotykový, maličký čo viac si priať, iné aplikacie nepotrebujem.
Je tažké cakat na nieco, co vieš, že sa nikdy nestane, ale ovela tažšie je vzdat sa, ked vieš, že je to to jediné co chceš.
Čo dokáže tešiť vás z podobných maličkosti?

POZDRAVUJEM VÁS A MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Maličkosti dokážou potěšit ze všeho nejvíc :)) Stačí když si na mě přítel jen tak vzpomene a po škole na mě u něj čeká třeba čokoláda :)) Nebo když si koupím nějakou maličkost ať už kosmetickou nebo jakoukoliv jinou :) Ty sis udělala radost moc pěknými věcmi a ta rtěnka má opravdu krásnou barvičku :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ty si mi spravila radost peknym komentarom:) čokolada vždy poteši

      Odstrániť
  2. Som naozaj rada, ze som Ti výhrou urobila radosť :) btw. ten rúž je naozaj veľmi pekný, musím ho vyskúšať aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja mám na svojom blogu rubriku "Päť kúskov radosti", kde sa zameriavam na malé veci a veľkú radosť z nich. :) Ja mám strašne rada maličkosti. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa dokáže potešil aj obyčajná maličkosť, hlavne keď je venovaná od srdca. A v poslednej dobe hlavne handmade výrobky :-) Obdivujem kreatívnych ľudí, či už si sami vyrábajú kozmetiku, bižutériu, či oblečenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak ja to tiež obdivujem hlavne tu kozmetiku na to treba dost ingrediencii aby sa to všetko dalo spravit zaujimave je to

      Odstrániť
  5. Krásne vecičky! :-) Rúž sa vždycky hodí!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta barvička rtěnky je krásná, takové jemné mám ráda =)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. EOS jsem ještě nezkoušela teda..Jinak rtěnka má úžasnou barvu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pane bože Xperiu X10 mini som tiež mala riadne dlho a tiež som ho zbožňovala :3 Hlavne pre to že bol maličký, zmestil sa do vrecka alebo vlastne všade nie ako tie dnešné hovadá veľké -_- Škoda len že potom sa mi už tak pokazil že nechytal ani signál ani wifi ani bluetooth :D :D Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekné vecičky, ale ten mini repráčik ma dostal je tak rozkošný :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. gratulujem k výhre:) rúž je krásny, tak dpfam,že nám ho niekedy predvedieš aj na sebe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I love you blog honey! Its really inspiring!

    I see you are very interested in beauty, like me. So maybe I can make you happy with my 100€ hairstyler giveaway!
    xoxo Colli
    Click here to join :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Eosy sú proste najlepšie :)) Inak veľmi pekné veci, určite by potešili aj mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára