Nivea dokonalosť a jemnosť pery si to zaslúžia


Na začiatku sa ku mne dogúľal Lip Buter Caramel cream poprosila som jedného známeho v Anglicku (ešte že máme ten fejsbučik) aby mi taký zohnal hneď mi spomínal obchod boots a tak mi jeden taký priniesol poslala som mu obrázok a vybavené. Neskôr bola v Anglicku teta a ona mi doniesla ďalších troch takže som rada že som sa k ním dostala. Teraz sa dajú kúpiť už aj na e-shopoch u nás. A tak cez e-shop som si zaobstarala aspoň Labello Lip Butter Blueberry Blush čučoriedka. /Asi som naozaj zaký maniak ale čo somnou :-)/
Nivea Lip Butter Original - môj postreh na tento úplne obyčajný balzamik je, že pekne hydratuje, napnuté pery sú hneď hladšie a zdravšie, ošetruje kútiky úst, čo môžem len potvrdiť veľmi mi pomohol. Ale čo sa mi na ňom trochu nepozdávalo bolo, že keď som si ho naniesla večer na pery tak ráno som mala na ústach biely povlak. Bolo to tak zo začiatku ako som ho začala používať no teraz je to už dobre asi som si naň zvykala:) Inak krabička je milá akurát do tašky,do ruky a je ho tak akurát. Nemá žiadnu vôňu čo mi trochu chýba ale na to sú tu jeho kolegovci ktorí sú určite voňavejší. Myslím že oni sú s hydratáciou rovnaký aj keď som ich ešte neotvárala pokým neminiem tento. Inak voňajú krásne nevedela by som sa rozhodnúť a tak mam všetky.
Ako sa páčia vám? Máte nejaký?
POZDRAVUJEM VÁS A MAJTE SA KRÁSNE

Komentáre

  1. Jééé, na ty jsem se chtěla mrknout, díky za připomenutí :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, ty ich máš snáď všetky. Ja mám karamel a som veľmi spokojná. Krásne hydratuje a vonia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže sa im podarili určite patria medzi najlepšie podla mňa:)

      Odstrániť
  3. jeden mám a je super :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerajú veľmi pekne :) žiadny žiaľ nevlastním :) ale poobzerám sa :ˇ)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadaji uzasne, i kdyz tyhle balzamky jsou pro me spis na domaci pouziti, protoze do kabelky mi s tim nansenim jsou trochu neprakticke :-) Kazdopadne me taky zaujalo, ze je dobry na koutky...s tema mam ted docela problemy :-/ Nemas tip jeste na nejaky drogerkovy balzam, ktery by pomahal na koutky, popr. neco z lekarny? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne ja ich tiez vacinou doma používam ked niekam idem beriem zo sebou vylučne vysuvacie klasicke, drogerkovy balzam určite alverde nechtikovy alebo taky nejaky velmi dobre hydratuju:)

      Odstrániť
  6. Sú super, môžem potvrdiť. Mám doma kokosový a makadámia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nemám zatiaľ žiadny, ale planujem si kupiť..:-) Si naozaj balzamovy maniak :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líbí se mi,mají pěkný balení :) Ale ještě jsem nezkoušela
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám doma makadamiový ale ešte som ho neskúšala, lebo si ho šetrím, alebo čo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten avon lak je super, pekne drží, aj vyše týždňa ak si do toho nerýpeš :) za mňa avon laky jednoznačne ano :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Roumí,
    páčia sa mi veľmi. :-) Tá Nivea je stále super a jedna z mojich najobľúbenejších.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No tak na tieto by som sa veru dala nahovoriť :)
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mám ten vanilkový s makadámiou a milujem ho :)

    More than Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nemám žiaden akosi idú mimo mňa.), ale ako tak pozerám baby celkom zaujali:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já mám doma borůvkovou variantu, ale ještě jsem ji nezkoušela. Momentálně mám načnutých asi 6 balzámků, tak počkám až alespoň jeden vypotřebuji :D

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. to vyzera skvele
    určite jeden vyskúsam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára