Evolution Of Smooth - EOS

Alebo Evolúcia jemnosti. Taak nech ho tu mám už aj samotného ešte som o ňom nepísala. Predstavovať ich určite netreba tieto malé vajíčka. Príchute ktoré mám sú Honeysuckle a Blueberry Acai. Objednávala som ich ešte z Krasotika.sk mali dobré ceny a poštovné akurát. Ani neviem ako som tieto Eosi objavila určite na blogoch a hneď sa mi zapáčili, dokonca som ani nevedela že niake hviezdy americke ich použivaju to ma vôbec nezaújmalo. Ja musím len stále skúšať nové balzamy na pery o tom to je:))
Majú sladkú chuť čo mi absolútne nevadí ale chutí. Hydratácia je fajin vôbec si nesťažujem, aj keď určite sú balzamy ktoré sú mastnejšie a lepšie hydratujú no určite sa zídu aj tieto. Pery sú neni suché i keď si ho večer nanesiem mám ho na perách aj ráno možno nie v takom množstve ale sú hydratované. Aj keď u nas sa dajú kupiť len vo vyššiej cene ale neodradilo ma to vyskúšala som a uvidím ešte či niekedy siahnem aj po inej príchuti. Lahodilo mi hlavne aj to že sú prírodného zloženia takže to je ďalšie plus. Ako vravím každý balzam má niečo do seba.

Lákajú vás? Alebo čo na ne hovoriíte vy?
MAJTE SA KRASNE
a dodatočne prajem Štastný Nový Rok nech je lepší ako ten starý

Komentáre

  1. eos jsem kdysi moc chtěla, ale pak jsem četla čím dál více recenzí, že to není žádný zázrak a kamarádka i říkala, že nic moc ... od té doby už po nich tak netoužím :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeden eosík s príchuťou kokosového mlieka vlastním a mám ho veľmi rada, určite si kúpim aj ďalší :) vidím, že Honeysuckle máš naozaj rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto su staršie fotky takže z toho honey uz mam na dne:))

      Odstrániť
  3. Vypadaji moc hezky ale zatim me nepresvedcily natolik aby se mi za ne chtelo davat tolik penez :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zatiaľ som im nepodľahla, ale musím sa priznať, že ma lákajú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. eos je môj sen, snáď sa mi niekedy podarí ho mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ja osobne Eos nemám a ani po ňom zatiaľ netúžim, mali sme ho ale v Giveaway a všimla som si, že to dosť ľudí používa. Sestre som akurát jeden objednala a má prísť teraz s príchuťou malín myslím. Premýšľam, že do ďalšej Giveaway dám znova nejaké tie Eosy. :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně se na nic moc líbí obal, ale přiznám se, že jsem je ještě nikde neviděla =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mna zaujmu hlavne tie obaly vzdy a potom zistim ci je dobry a ci nie lebo kazdy mi zlozenim nepasuje som vyberava niekedy:)

      Odstrániť
  8. Hrozně je chci vyzkoušet! :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyskúšala som ich a na mňa boli slabé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milujem eosy a mám ich doma strašne veľa taktiež chystám nejaký taký článok kde ich ukážem a napíšem niečo o nich :) Milujem tie obaly a limitky majú aj krásne kridielka :D a nie sú len pekné ale veľmi dobré pre moje pery :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára