Darčekový set v podaní telových masiel Alverde

Telové maslo od Alverde to je tento raz pre mňa novinka, pretože som ešte žiadne neskúsila až do teraz. Ostala som z nich veľmi nadšená keď som ich zbadala v obálke aj s pekným prianím k Vianociam. Najprv som si myslela že sú to niake sviečky ktoré by som možno niekomu podarovala ale potešili ma masielka. Bol to ďalší darček pod stromček. Ďakujem!
V tejto limitovanej edícii sa nachádza Telové maslo brusnica a čokoláda 50ml - maslo má celkom výraznejšiu vôňu čo sa mi páči a ta kombinácia je priam dokonalá. Toto mi pripomína skôr telový krém nie je až také husté ako si predstavujem telové maslo. Ale asi je to skôr v zložení a nie v konzistencii. Každopádne hydratuje dobre ale nevydrží hydratácia celý deň, večer som si všimla, že mám už suchšie nohy a to k sklonom k tvorbe šupiniek. Možno je to tou zimou tožvie, každá to môže hodnotiť individuálne. Telové maslo červený pomaranč 50ml- zo začiatku sa mi ta vôňa akosi nepozdávala lebo pomaranč mi nevonia v kozmetike a vôbec ho nevyhľadávam bol dokonca prvý z týchto troch čo som začala používať a fakt je, že mu už neviem odolať zapáčil sa mi. Je tiež redšej konzistencie skôr ako telový krém a hydratácia je taká istá ako u prvého. Telové maslo vanilka a škorica 50ml - toto maslo je jediné husté alebo hutné, že naozaj sa podobá maslu ale hydratácia je rovnaká u každého. Vôňa je u tohto masla jemnejšia príjemná o niečo tažšie sa rozotiera lebo je hustejšie ale to nie je pre mňa žiadny problém.
Zhrniem určite len to, že všetky maslá čo sa tu nachádzajú celkom dobre hydratujú hlavne teraz cez zimu je to potrebné a ja vždy privítam jedinečnú vôňu každého z nich. Sú v 50ml obale ktoré ľahko hodíte do kabelky kde ho môžete mať vždy po ruke na ktorúkoľvek časť tela. Som naozaj s nimi spokojná. O Alverde je známe že sú prírodnej výroby takže o to viac je to plus.
Ako ste snimi spokojné vy?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Já mám takovou smůlu, že jsem v DMku ještě žádnou z těch limitovaných sad minimáslíček od Alverde nepotkala. :-( Docela Ti je závidím. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se je nepodařilo ulovit, ale líbí se mi to malý balení a vonět musí krásně :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja len dúfam, že po maródke sa konečne dostanem do DMky a pri troche šťastia tam na mňa aspoň jedno balenie počká. Vanilka a škorica môže byť zaujímavá kombinácia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne si to zrhnula :-) Ja som s nimi tiež veľmi spokojná, veľmi sa mi páčia vône i praktické malé balenie, ktoré sa zmestí všade :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prečo nemôže byt Dm aj tu v Anglicku?! Aj ja ich chceem :( Nedajú sa dáko objednať z internetu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj tam neni DM? som myslela že aj tam, to ti veru neviem povedat

      Odstrániť
  6. Vypadá to ůžasně, škoda jen že já jsem na tuhle sadu nenarazila:/ Musí být ůžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tieto som ešt nemala, ale značku môžem :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jé, tyy jsem viděla v DM..měla jsem si je koupit :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj len ťa chcem pozvať na Giveaway na mojom blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/01/buy-or-win-1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadaji skvele, skoda ze jsem na ne nenarazila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásna recenzia :) Musím sa na ne pozrieť :)
    BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, tak si vyhrala :)Aj som ti písala mail, ale prišlo mi, že sa nedoručil,tak kieď tak napíš mi prosím adresu na môj mail ( byfoxygreen@gmail.com ) aby som ti mohla výhru poslať :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára