Vlasy, možno to s tou starostlivosťou niekedy netreba preháňať aj tak sa nič nezmení

Ahojte po dlhšej dobe sa ozývam, trochu som bola viac zaneprázdnená stále v robote poznáte to pred Vianocami sa ľudia naháňajú aby nakúpili darčeky a tak sa chystal tovar posielal do obchodov aby bolo....

Minule som len tak zazrela Doktora Oza možno vám tento človek niečo hovorí ak si niekedy zapnete televíziu DOMA. Pozerám ho rada máva celkom zaujímave rady a všeličo možné o zdraví, kozmetike, chudnutí alebo jedení.
Tento raz ma zaujalo to, rozprával o vlasoch. Všetci si myslíme že ak si budeme všeliake výrobky dávať do vlasov, že sa nam prestanú lámať končeky, začnú vlasy viac lesknúť alebo začnú rásť. No opak je však pravdou. Všetko to, čo reklamujú na vlasy sú len reklamy!!!! Alebo domáce masky? Nerobte si moc ilúzie že niečo také pomôže. Pretože vlasy sú ,,mŕtve" a nepomôžu im žiadne vitamíny, ktoré si na ne dávame. Všetko to, čo sa prejavuje na povrchu je obrazom vnútra. Treba hlavne tie vitamíny jesť. Vlasy sú mŕtve toto povedal.
Neviem či vám niekedy niečo pomohlo na vlasy, možno ten kondicionér ich ešte trochu zjemní aby sa dali dobre rozčesať, ale mne osobne nikdy nič nepomohlo, hlavne mam problemy s končekmi ktoré už neriešim a len dám obstrihať trochu, používala som olej ktorý nepomohol a so suchou pokožkou hlavy mám starosti vždy cez zimu a v lete pokoj. Používala som Nizoral pomohol len vtedy keď som si ho dávala a potom sa všetko vrátilo. Takžde predsa to ide všetko z vnútra a vonku sa to prejavuje...
Neviem ako to viac popísať.. Aký máte vy názor? Som zvedavá
SEE YOU ROUMI

Komentáre

  1. Suhlasim to co vidime ns pohlad je klam..vlas je obaleny keratinom viac leskne a pod, pripadne nasaje olej a je hrubsi...no zdravy vlas rastie iba zo zdravej pokozky hlavy..akakolvek nerovnovaha v tele sa hned prejavi na kozi a teda castokrat i na vlasoch...treba zdravo zit nepatlat na hlavu kvanta ale hydratovat vlasy i pokozku hlavy :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maš pravdu veľa krát sa čudujem koľko zbytočnej kozmetiky existuje a to nie len na vlasy

      Odstrániť
  2. Pouzivam sampon a masku na vlasy. V jeseni a na jar jem vitaminy proti vypadavaniu vlasov.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná vláskovo-srdiečková fotka :) súhlasím s tým, že všetko čo sa deje vo vnútri sa prejavuje na našom zovňajšku, pleti, vlasoch, kráse...takže zlé stravovanie, zlý pitný režim atď..nezachráni ani najlepšia a najdrahšia kozmetika :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také souhlasím :) Určitě je lepší začít žít zdravěji než shánět všelijaké předražené prostředky, ať už na vlasy, pleť,... Ale já nebudu moc rozumovat, sama taky nejím nejzdravěji :D A moc pěkná fotka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hoci tvoj blog sledujem už dlhšie, tento článok mi nejako unikol. Úprimne je na tom určite niečo, o tom, že dlhé vlasy sú mŕtve viac-menej viem, minimálne sú to určite vlasy staré a preto sú končeky v tak dezolátnom stave, napriek tomu používam poctivo masky na vlasy a aj kondicionér, asi tak pre lepší pocit a keď nič, tak mi tie končeky aspoň na čas zacelia. Z vlasovej starostlivosti ma najviac sklamal fakt, že keď mám raz mastné vlasy tak mi ich fakt žiaden šampón zázrakom nezmení na suché, normálne či skrátka iné, genetika nepustí, tak to proste je.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára