Štetce vs. ruky v objatí fialovej

Ebelin čistič kozmetických štetcov 100ml/3,99€ - je určený na denné čistenie štetcov na púder, tvárenku alebo očných tieňov. Používa sa tak že priamo na štetec teda štetinky sa nastrieka a nechá sa chvíľku pôsobiť a stačí už len utrieť kozmetickou utierkou. Potom už len nechať pekne vyschnúť. Samozrejme obsahuje horľavé látky a parfém ktorý príjemne vonia.

 Toto je štetec od púdru. Najprv som rozmýšľala načo mi bude takáto vec na štetce veď ja ich nepoužívam ale kde tu sa aj u mňa aspoň jeden nájde. A tak som tento roztok hneď testovala bola som zvedavá ako zafunguje a musím povedať že sa to fakt podarilo. Štetec ostal úplne čistý ako nový. Na bielom to vidno najlepšie takže funguje to. Kto pracuje so štetcami viacej sa mu určite tento čistič štetcov veľmi zíde a je to dobrý pomocník rýchlo sa snim pracuje. Ušetrí čas ktorý by ste strávili pri umývani pod vodou. Štetec na druhej fotke je ešte hneď po utretí a posledný je už usušený. 

Balea krém a maska na ruky 2v1 100ml/1,39€ - obsahuje olej s makadámiového orecha a bambuckého masla je to najlepšia kombinácia aká môže podľa mňa byť. Dodáva rukám hydratáciu, vláčnosť a chráni ich. Páči sa mi že sa hneď nevstrebe a ostane trochu na rukách mastnoty teraz cez zimu sa to veľmi hodí. Dá sa použiť ako normálny krém na ruky ktorý sa nanáša niekoľko krát denne podľa potreby, alebo ako maska na ruky kde stačí raz týždenne naniesť vo väčšom množstve a nechať pôsobiť minimálne 30 minút. Ako masku som tento krém ešte neskúšala radšej ho používam iba ako krém. Má peknú príjemnú vôňu neviem ju prirovnať ale pod makadámiou si ju predstavujem trochu inak asi sladšie. Možno je to aj preto že obsahuje iba olej z makadámie a tak nemá takú jeho špecifickú vôňu. Inak keď sa mi minie sa poň určite ešte zastavím.

Ako sa vám pozdávajú výrobky? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ja som z oboch maximálne nadšená, sú skvelé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten krém vyzerá vynikajúco, taká kombinácia skvelých zložiek v jednom produkte, to musím mať. Tá Balea vie prekvapiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji za tipy, ten čistič na štětce by se mi hodil a krém taky :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naposledy, keď som bola v DMke, tak mi padol do oka ten čistič na štetce, aj som váhala, či kúpiť alebo nie, ale nakoniec som ho nevzala, ale asi si pre neho skočím, zdá sa že rýchlejšie si poradí s čistením štetcov ako tekuté mydlo :)

    Pozývam ťa na Vianočnú GA :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmm zišlo by sa mi niečo také, už ma nebaví tie štetce prať pod prúdom vody... Inak ten krém na ruky by mohol byť ako maska zaujímavý, mala by som navštíviť DMku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to rychle čistenie teda aj ked ja tych štetcov veľa nemam

      Odstrániť
  6. ja nemam rada tie zbytocne chemické čističe.. ked uz potrebujem narýchlo štetce očistiť pouzijem detské vlhčené utierky :) skvele očistia , prevonaju a navyse absolutne nedrazdia :) Pozyvam ta k nám na nasu úúúzasnu suťaž, urcite sa mrkni :) LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. o tom čističi čítam len samú chválu, ja mám zatiaľ z Inglotu, no aj tak preferujem vypratie raz za týždeň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zaujala mňa mmaska a krém na ruky. Ale tiež by sa mi zišiel takýto čistič na štetce. Používam len detský šampón.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten čistič od Ebelin si určitě koupím, dlouho jsem hledala něco podobného a přitom nechtěla vyhazovat peníze za MAC :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak toto je super výrobek, nějak mě nikdy nenapadlo podívat se v drogerii po čističi štětců, vždy je vymývám obyčejným mýdlem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten čistič je super :) Super recenzia ako vždy :)
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. great post, was very interersting.good brush cleaner :)
    lets follow eachother! let me know if you want to follow, I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára