S malinami sa to u mňa na jeseň roztrhlo vrece

Neviem z akého dôvodu sa stalo, že skoro sa ku mne tieto výrobky nedostali možno aj preto že pršalo a nejako sa rozmočila obálka. Pani poštárka dala môjmu ocovi obálku no tá bola prázdna. Nakoniec zistila, že sa jej predtým z nej niečo vysypalo a dala to niekomu inému. Našťastie potom vedela komu a nedorozumenie sa vyriešilo, ale teraz neviem ale určite musel byť podľa mňa v nej aj dopis od YR no ten už nemám a tak som si musela nejako pomôcť.

Takže a mám tu ďalšiu ochutnávku v podobe malín a to:
Tekuté mydlo na ruky s vôňou lesného ovocia Yves Rocher 200ml/3,50€
Neviem presne či lesné ovocie myslia iba červené maliny ktoré sú na obale, ale ja si pod tým predstavujem celkovo lesné plody rôzneho druhu ako čučoriedky, černice, šípky, egreše, jahody či ríbezle.. Mne rozhodne toto mydlo pripomína najviac asi tie maliny, ktoré má krásnu vôňu a môžem ho prirovnať k sirupu. Hneď by som si ho dala mňam. Nachádza sa v 200ml šikovnom balení so zaujímavou pumpičkou za pomoci ktorej sa ľahko používa. Pri umývaní sa vytvorí jemná pena a ruky pekne vyčistí, osvieži a mierne vyvonia. Extra ruky nevysušuje ale aj tak som spokojnejšia keď si ich natriem krémom. O to lepšie tým černicovým. Jedná sa o limitovanú edíciu.

Hydratačný krém na ruky černica Yves Rocher 75ml/3,50€
Krém na ruky ktorému sa jednoducho nedá odolať očarí vás jeho vôňou čiernych malín teda černíc. Tú vôňu som na rukách cítila pekne dlho až kým som si ich znovu neumývala, no do vtedy som ich predsa pár krát ovoňala a stále bolo cítiť tu príťažlivosť černíc.
Krém je bielej farby a ľahko sa nanáša, tubu stačí trochu stlačiť a hneď vyteká, takže je redšej konzistencie. Ruky pekne vyhladí a mám pocit ako keby ich zmatnil, nie je vôbec mastný takže hneď sa vstrebe do pokožky a veľmi dobre hydratuje. Ja mám síce radšej niekedy mastnejšie krémy na ruky, ale tento vôbec nie je na zahodenie. Tktiež sa jedná o limitovanú edíciu.

INGREDIENTS: aqua,methylpropanediol,glycerin,glyceril stearate citrate,isopropil palminate,caprylic/capric trygliceride,stearyl alcohol,centaurea cyanus flower water,dimethicone,prunus amigdalus dulcis (sweet almond)oil,phenoxyethanol,parfum,carbomer,sodium hydroxide,tetrasodium edta,limonene,sodium enzoate,potassium sorbate,citric acid

Ako sa vám pozdávajú tieto ovocné produkty? Určite sa oplatia
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Chystám se udělat v YR nákup, tak díky za tip na krém na ručky :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, to znie neuveriteľne lákavo. Tento rok teda maliny vedú!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto produkty vyzerajú lákavo a musia naozaj nádherne voňať, tak malinovo. Hneď teraz by som ich okúsila. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och bože keď nie balzamy tak zase maliny!! :D Moja peňaženka asi v najbližšom čase znova zaplače (aj ked možno ani nie, tá cena nevyzerá zle)... Inak vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja vianočné edície od YR úplne milujem a aj tento rok som si zakúpila pár vecí, ktoré sú perfektné... veď napokon ako všetky výrobky od tejto značky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yves rocher je TOP ! Perfektné vone a taktiež obaly ! Čakám kedy mi príde tovar domov :) a v objednávke mam samozrejme aj tento krém :) nevedela som sa rozhodnúť medzi černicou alebo malinou. Ale černica ma krajší obal :P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Asi sme na to boli podobne aj ku mne sa dostala mokrá obálka ale našťastie v nej bolo všetko :-) maliny mám rada takže ti aj trochu závidím . Ale ja som dostala tiež dokonalú kombináciu a to hruška a karamel takže Vianoce mám už od polovice Októbra . :-) Yves Rocher proste vie čo je dobré . :-)
    www.bar-bor-ka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od YR jsem ještě nic nezkoušela, toto musí vonět krásně :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yves Rocher milujem ♥ rovnako ako ovocné produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten krém na ruce mě taky dost láká, miluji vůni malin a ostružin :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten krém mám vo verzií čokoláda a pomaranč:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára