Mini kúpeľ pre naše najmáhanejšie časti tela počas celého dňa NOHY

 Pani DM drogéria vie vždy potešiť nejakou tou maličkosťou a tento raz to bolo toto príjemne voňavé Balea Intenzívne mlieko do kúpeľa na nohy 150ml/2,49€
Takto vyzerá keď si trochu postojí na poličke pred tým ako ho použijem. Dvojfázové mlieko na nohy s obsahom makadámiového oleja a mandľového mlieka. Ošetruje namáhané nohy počas zimného obdobia. 
Po pretrepaní sa pekne zmieša a vytvoria sa na povrchu malé bublinky. Úplne ako mlieko čo k nemu dodať, len to, že ma krásnu vôňu ktorej sa jednoducho nedá odolať. Makadámia a kokos vedia vytvoriť spolu perfektnú dvojicu. 
Do lavórika s teplou vodou som naliala 2 vrchnáky mliečka alebo niekedy nalejem len tak od oka. Trochu zmiešam a pekne sa voda s mliečkom zmúti. Pri pozeraní televízie hlavne večer je to skvelý relax. Používam ho možno dva krát do týždňa alebo keď si nájdem čas.  
Pri relaxe nôh v tomto kúpeli som zaznamenala mierne svrbenie, štipkanie len chvíľu asi to znamenalo, že to predsa trochu ošetruje. V kúpeli nechávam nohy do vtedy kým mi nevychladne trochu voda v ňom (asi10 minút) a potom ich nechám len tak vyschnúť. Nohy sú po kúpeli, jemné, oddýchnuté a voňavé.  
Nejaké 2-3 dni po kúpeli som aj napriek tomúto mliečku mala na pätách suché miesta alebo šupinky, jednoducho suché päty. Asi by bolo dobré si kúpiť k nemu aj jeho pomocníka krém na nohy s rovnakou receptúrou aby bol efekt ešte lepší. Aj keď si nohy sem tam natriem nejakým krémom (nie určený na nohy) som zaznamenala lepšie a krajšie chodidlá bez ktoréhokoľvek produktu určeného na nohy. Takže bola to pre mňa celkom nová skúsenosť ale do budúcna pre mňa asi nie. 

MAJTE SA PEKNE
 

Komentáre

  1. Já používám produkty na nohy od Avonu a jsem s nimi spokojená :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa praveže tie produkty od avonu dost sklamali ale každemu sedi niečo ine:)

      Odstrániť
  2. Taky jsem měla nejvíc produktů od Avonu, protože tam vždycky mají krásné vůně, tak jsem ráda, že teď nabízí produkty i Balea, chystám se koupit ten krém :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, to muselo byť super, tiež si rada takto občas máčam nohy :) Práve som natrafila na tento tvoj blog a veľmi sa mi páči tvoja fotka na lavom boku s tým starý fotoaparátom! Veľmi pekná! :O
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musí byť skutočne super ♥
    Mimochodom, pozývam ťa na moju giveaway
    http://beingasanmonica.blogspot.sk/2014/11/my-1st-giveaway.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem za tip starostlivosti o nôžky, mrknem naň v DMke
    Chcela by som ťa pozvať na nový web, kde si môžeš vymeniť svoju nepotrebnú kozmetiku a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Klikni na : http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak toto vyzerá fajn ja celkovo produkty na nohy rada skúšam, lebo moje nožky to aj dosť potrebujú :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára