Laky na nechty čo stoja za povšimnutie


Lak na nechty Oriflame Pure Colour Glossy taupe
 Niet pochýb že tieto laky s oriflame sa môžu pochváliť celkom dobrou výdržou také 3-4 dni určite záleží aj od toho čo rukami robíme a je to individuálne. Na rozdiel od avonu ktoré sa mi lúpali už hneď v prvý deň, hovorím o tých starších variantoch nové som neskúšala radšej. Cena okolo 2-3€/8ml.

Lak na nechty Miss Sporty Clubbing Colours 345
Toto je moje druhé balenie ktoré má krásnu tmavšiu višňovú farbu. Jeho výdrž je tiež niake 2-3 dni. Vždy sa k nemu rada vraciam a ich cena sa pohybuje okolo 1,29€/7ml, určite sa oplatia. 

Lak na nechty Miss Sporty Clubbing Colours 031
Predtým som ho mala v podobnej farbe od essence a tento je rovnako dobrý, mam rada tuto farbu. Výdrž 3-5dni. Viete ako, ruky od zeminy, jarova voda či upratovanie dreva a veľa iného robí svoje, ale aj skrz to čo si prejdu ruky vydržia tieto laky čo tu mám celkom slušne.

Lak na nechty Gabriela Salvete 119
Môj prvý od tejto značky celkom je fajin ale neviem či si ho kúpim znova, pri tomto laku určite treba dať aj try vrstvy ja síce dávam dve vrstvy pri všetkých ale aj tak. Zaujala ma jeho krásna farba. Výdrž 2-4dni. Cena asi 3-4€/11ml.

Máte nejaký z nich? Alebo nejaký dobrý tip v priatelnej cene? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Laky od Miss Sporty mám rada ale niektoré sú strašne riedke a zle sa s nimi pracuje....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny barvičky jsou krásné, ale ten od GS mě zaujal úplně nejvíc :)

    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najlepšie laky sú podľa mňa od Gabriela Salvete! Milujem ich a postupne si ich zbieram v každej farbe, a presne takúto farbu, ako aj ty, mám aj ja. :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten prvý lak od Miss sporty je krásny. Kika

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára