Ďalšie rôznorodosti balzamov na pery

Taaak už si asi budete myslieť že mi šibe ale rada hladam nove a novee,,,a sú tu ďalšie balzamy na pery ktoré som ulovila na google čo tam už ja nenájdem teda, hneď by som ich skúšala všetky do jedného!!!:)) čo poviete?

TONY MOLY mini berry



Siftlips Cube Lip










MAJTE SAA

Komentáre

  1. To jabĺčko a čučoriedku by som rada niekde videla v našich obchodoch, sú super! 7 balzam od spodu mám ale z ruže z Bulharska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juj, to jsou naprosto fantastický balzámy, hned bych je brala :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čo oni nevymyslia, to je hrozné..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože Romi, kde ty na to chodíš? :D Ok viem že na gúgl :D Ma navnaďuješ a ja potom podľa obrázkov ktoré pridáš, hľadám kde by som ich vedela zoznať. Adoma ich nemám práve málo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha kliknem na jeden obrazok a objavi sa dalšich 5, doma ich tiež nemam malo ale pozeram:))nedaju sa tu zohnat veru:)

      Odstrániť
  5. Wow!!! Tak teraz mám chuť si všetky kúpiť! :D
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára