Catrice Beautifying Lip Smoother balzam na pery

Znovu niečo na pery...Catrice Lip Smoother 020 Apricot Cream vyhladzovač pier. Je to môj druhý výrobok od Catrice predtým to boli dva laky na nechty. Kdesi na blogu som videla podobný ale od inej značky už vtedy ma dosť zaujal. A neskôr som zbadala aj normálne dostupný už v obchode a tak som si ho kúpila.
Páči sa mi jeho špongiovitý aplikátor cez ktorý sa vytlačí a natrie na pery. V ponuke je v troch odtieňoch a to 010 Sweet Caramel, 020 Apricot Cream a 030 Cake Pop. V obchode som našla len dva odtiene a vybrala som si zas ten stredný. Jemne vyhladí línie okolo pier pre bezchybný výsledok. Je to akýsi balzam na pery teda pre mňa aj ,,balzam na dušu":-). Pery sú krásne jemné hydratované a trochu sa lesknú. Konzistencia je jemná a nelepivá. V žiadnom prípade nevysúša a ľahko sa nanáša. Pri prvých použitiach sa ťažšie vytláča ale to nie je žiadna vada. Objem 9ml, a cena okolo 3-4€. Som sním spokojná určite sa oplatí vytvára pery hladšie, lesklejšie a šťavnatejšie.
Máte ho ako sa vám pozdáva? Máte aj nejaký dobrý typ na iný? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. krásná přirozená barva :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja lesky aktualne moc nepouzivam, spise balzamy nebo obcas rtenku, vzdycky jsem mela "stesti" na ty lepive, to zafoukal vitr a vlasy se mi hned prilepily k puse :D Ale tenhle vypada moc pekne, mozna si zase nejaky poridim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Farba je veru krásna . Lesky moc nepoužívam naposledy som mala doma lesk s takýmto aplikátorom od značky elf ale s tým si mohla skôr niečo lepiť ako si to dávať na pery . A vlastne aj preto nemám moc rada lesky . Skôr siahnem po nejakom rúže alebo balzame ... :-)

    P.S. : Chcela by som teba a tvoje čitateľky pozvať na Vianočnú Giveaway budem rada ak sa zúčastníte . V balíčku sú napríklad aj vosky od Yankee Candle . Takže určite sa zúčastníte budem sa tešiť . :)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2014/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujal ma tento produkt a tiež sa mi ľúbi ten aplikátorik. :-) Možno mu dám šancu. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásna hodí sa ti ta farba ;))
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá dobře, škoda že u nás nemohu najít Catrice :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára