Alverde Colored Lip Cream 20 Soft Plum, Fešáááák od prírody

Alverde jemne farbiaci krém na pery. Áno je to naozaj taký krém na pery v podobe krásnej farby, Alverde Colored Lip Cream 20 Soft Plum. Je to trochu ako lesk, pripomína ho, ale že by spĺňal to čo lesky zvyčajne ako lepivosť, to určite nie. Na leskoch nenávidim keď sa lepia z nich pery a tak som ich nikdy nevyhľadávala. Ale raz som skúsila Alverde a čo ma milo prekvapilo žiadna lepivosť. A tak som si trochu posvietila na túto úžasnú farbu tohto krému na pery a hneď som si ju zaľúbila.
Ak chcem aby bola na perách bledunká nanesiem menej, ale keď dám aj viac nič sa nedeje vôbec to nevyzerá zle dokonca som zistila že sa mi hodí do tváre úplne že som nadšená. Na výber boli 3 odtiene 10 Juicy Cherry, 20 Soft Plum, 30 Deep Coral, a jediná čo mi padla do očí bola práve táto, tie druhé boli akési červené a ja také neznášam, neznášam červené pery pripomína mi to klaunov. 
Možno si poviete koľko rečí okolo jedného lesku na pery, ale je to najlepší aký som kedy mala. Dokonca sa mi páči, že vôbec nie je vo veľkom balení ale je taký maličký 7ml čo mne úplne stačí. Pretože keď som niekedy aj mala a mal 9ml nikdy som ho neminula a rovno letel do koša alebo sesternici.
Na perách síce nevydrží do bezvedomia ale to vôbec nie je o výdrži ale o kvalite. Predsa pijeme, jeme a je jasne že tam sa nič neudrží a preto tieto veci treba použiť znova a znova. Pigmentácia je dokonalá. A čo je lepšie pery vôbec nevysúša čo je spôsobené tým že Alverde je príroda a dokonca tento krémik na pery obsahuje jojobový olej a bambucké maslo. Určite ho odporúčam, cena sa pohybuje do 3,50€/7ml.
Aké máte skúsenosti s produktami od Alverde? Čím ďalej tým viac si všímam že túto značku si viac a viac obľubujeme.
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Nádherná barvička, já jsem od Alverde ještě nic nezkoušela :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda že už podobný odtieň mám, je moc krásny, tak nabudúce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alverde lesky a ruze maju sice kratku vydrz, ale mam ich rada kvoli tomu ze nelepia a nerobia povlak.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa ten odtien neskutocne paci, toto si vychytala :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som raz mala tieň, ale inak ju tak nejak obchádzam, ale toto je veľmi pekný odtieň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S Alverde zkusenost jeste nemam, ale ten lesk vypada opravdu dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lesk vyzerá super, presne takáto farba by sa mi zišla. Ja mám od Alverde quatro očných tieňov a teda pigmentácia nič moc, ale zase make up bol super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lesk mám doma presne v tomto odtiene, tie odtiene sú podľa mňa dosť slabé, ale lesk je vynikajúci, vyživuje pery oveľa lepšie ako ktorýkoľvek rúž, je maličký, takže sa zmestí všade.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na perách vyzerá fakt krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherná farba, a to , že obsahuje ošetrujúce oleje je super:)
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od Alverde som si obľúbila hlavne telové mlieka a maslá, ale teraz ma láka skúsiť aj nejaký lesk alebo rúž :)
    vďaka,že si sa stala mojou novou followerkou, stávam sa aj ja tvojou :)
    p.s.: na blogu mám novú videorecenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tento lesk má veľmi peknú farbu asi sa po ňom poobzerám

    pozývam ťa na moju givaeway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára