Také malé prekvapenie

Nedávno sa mi pošťastilo už 3x, som stým ani skoro nerátala že niečo ešte vyhrám a podarilo sa, vyhrala som v súťaži na blogu u Vladies. Každá si tu určite príde na svoje, či už rôzne diy, outfity, krásne fotky a veľa iného.  Týmto veľmi pekne ďakujem Vladke a balíček ma veeľmi potešil.
 Keď som rozbalila balík zbadala som túto krásnu ručne robenú krabičku, a teraz ju mam položenu na poličke nech je ju pekne vidieť:)) Si veľmi šikovná!! Ďakujem
Vo vnútri sa ukrývali tieto farebné a zaujímave vecičky a dokonca aj niečo sladké. 
A krásny náramok z blízka. 

Čo potešilo v poslednej dobe vás?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Gratulujem, fakt chutné vecičky :) ...tak mna jednoznačne potešilo,že som vyhrala foťák,pol dňa som sa o tom musela ubezpečovaťlebo som tomu ani veriť nechcela :D :) Teraz ešte aby prišiel :D :) Inak pozívam ťa na taký blogový narodeninový maratón,blog bude mať rok,tak tochcem osláviť... a budú tiež aj súťaže :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viem si predstaviť tvoju radosť z výhry :) Gratulujem, tie vecičky sú krásne a vidím tam aj Milku, tak prajem dobrú chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, to jsou krásné dárečky :) Mě naposledy potěšili dárky k výročí od přítele :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej, to je pre mňa dvojnásobná radosť! :) Som rada, že sa ti darček páči. :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeej, škatuľka je krásna rovnako ako aj jej obsah. Gratulujem. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluji k výhře, krásné dárečky jsi dostala :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prekrásne a moc milé. :) Neviem ani prečo, ale mňa potešil včerajší diel seriálu Superhrdinovia čo býva na Rtvs1. :D Ale bol taký pekný a páčilo sa mi, ako tam vystihli krásu Slovenskej prírody a to, že je dôležité pozerať na svet okolo seba a nie do mobilu...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéj krásne vecičky a gratulujem k výhre www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára