Recept: Slimák z lístkoveho cesta


 Potrebujeme:
* lístkové cesto 400g
* tvrdý syr na strúhanie
* 1 vajce
* sezam

Postup:
Lístkové cesto rozvaľkáme nemusí byť veľmi na tenko, pokrájame na pásy cca7-8cm široké, mne ich vyšlo asi 5. Na pásy postrúhame syr. Postupne tie pásiky zlepíme po celej dlžke aby boli z nich dlhe valčeky a vo vnútri syr. Na plechu som dala papier na pečenie a valček som krútila ako slimáka a za ním som napájala ďalšie po kým sa neminuli. Tou zlepenou časťou som ich otočila smerom nadol. Potrela som vajcom posypala sezamom a ešte aj syrom trochu a dala piecť.

 Tento recept som našla na internete postup som moc nečítala iba som pozrela obrázkový postup a hneď som si išla kúpiť listkove cesto. Je to veľmi jednoduché a príprava je taká hravá robota trochu ale mám ho v pláne robiť zas je veľmi chutný. Vedela by som si predstaviť ho naplniť trebars aj niečim iným možno aj na sladko je to na každom fantázii čo vymyslí.
DOBRÚ CHUŤ 

Komentáre

Zverejnenie komentára