Pre mňa príjemná zmena chuti

S malinami sa to trochu u mňa rozšuplo predtým aj balzam na pery a teraz Balea deo sprej s vôňou maliny /Shining Berry Deo Body Spray/. Vždy som si myslela, že ženy používajú len voňavky aby pekne voňali, no teraz viem že to môže byť aj takýto deo sprej. Kamarátka používala podobný a tiež som si myslela že je to voňavka a na koniec sa ukázalo že nebola. Vonia pekne úplne ako maliny, ktoré som oberala a jedla u nás na záhrade keď dozreli hneď mi to tento sprej pripomenul.
Po použití veľmi príjemne vonia, po chvíli nie je ta vôňa až taká intenzívna a drží sa možno niake dve hodinky kedy ho ešte cítiť potom už menej a keď treba použijem ho počas dňa ešte raz. Je to deo sprej takže určite nie je určený proti poteniu ale na to aby zabránil zápachu čo sa mu aj podari. Vôňa je úplne ako tie maliny to môžem len potvrdiť, lebo pri niektorých výrobkoch sa vôňa nedá vôbec identifikovať. Neobsahuje žiadny alkohol, je znášanlivý s pokožkou a nedráždi. S oblečením by som povedala že je tiež kamarát a nezanecháva žiadne škvrny. Ten jeho obal sa mi veľmi páči celkom ma uchvátil pekne vymyslené pripomína mi to grafity:). Aj vám?
150ml / 1,39€
Zloženie
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Je perfektný, po dlhom čase deo sprej, ktorý ma naozaj nesklamal :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už jsem se na něj v DM koukala, ten obal se mi moc líbí, tak možná si ho koupím :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obal vypadá hezky a ta vůně musí být super :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skor som na voňavky, ale malina by stála za vyskúšanie :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow ten som si v drogerke nevšimla .. tak ten musí byž super :) :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára