Paleta očných tieňov Yves Rocher

Môžem sa zas pochváliť a to očnými tieňmi 02 Vert radieux Yves Rocher. Žiadny balíček som už teda nečakala a takto ma milo prekvapila značka Yves Rocher. Ďakujem. 
Intenzívne farby pre dokonalé líčenie ktoré obsahujú ryžový extrakt ktorý je bohatý na rastlinný inozitol, ktorý stimuluje celkový bunkový metabolizmus a zlepšuje jas pokožky. Aplikovať sa môžu ako na sucho tak aj na mokro čím si môžete vytvoriť krásne dymové líčenie podľa predstáv. 
Táto elegantná zlatá krabička ma hneď zaujala obsahuje 4 očné tiene s dvomi aplikátormi a 6 farebnými kombináciami, plus zrkadielko. Extra jemná textúta sa jednoducho aplikuje, splynie s pleťou a ma ideálny krycí efekt. Tiene výborne držia a ostávajú na mieste. 
Pri suchej aplikácii vytvárajú tmavšie odtiene, trblietavý, zamatový alebo matný efekt na pleti.
Pri vlhkej aplikácii sa trblietavé a zamatové odtiene zmenia na metalické a matné tiene sú výraznejšie, čím dosiahne intenzívnejši a sofistikovanejší pohľad.

Aplikovali sa naozaj ľahko aj za pomoci štetca a aj aplikátormi ktoré sú súčasťou tieňov. Jeden koniec aplikátora je užší ako ten druhý a za pomoci úzkeho sa perfektne vytvorí linka nad okom čo je veľmi šikovné. Dajú sa s nimi vytvoriť naozaj všeliake kombinácie. Na očiach naozaj pekne držia a aj vydržia. Nie som niaky macher v líčení ale dúfam, že sa vám bude trochu páčiť a podľa obrázku ,,ako na to", som to hádam zvládla. 
Nemala som moc dobré svetlo aby sa to dalo odfotiť podľa predstáv ale celkom mi to vyšlo aspoň jedna fotka a jedno oko. Tiene naozaj pekne ukážu.

Môžete ich nájsť ešte v ďalších 6 farebných kombináciach, ktoré sú v predaji od 8. septembra 2014
4 x 1,2g - 18€
Mňa oslovili ešte fraby  Brun incandescent sú naozaj veľmi pekné všetky. A menšia ukážka ako sa mi to podarilo zachytiť na koži na vrchu na mokro a na spodu na sucho, na fotkách je to tažko viditelné ale možno predsa trochu. 
Ako sa vám pozdávaju? Páčia?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. ach kiežby som sa vedela líčit tienami :)
    paletka vyzera skvele

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked to dokažem ja tak určite aj ty chce to trochu pohrať stým:))

      Odstrániť
  2. Krásna paletka a tiene ti veľmi pristanú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna krabička :) aj farby vyzerajú super :)

    pozívam ťa do súťaže u mňa na blogu:

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2014/10/find-my-age-win.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné odstíny, Yves rocher mám moc ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne tiež prišiel balíček a tak ako ty ani ja som ho nečakala . Paletka je celkom fajn má krásny dizajn a ak pigmentácie je super . Ja som dostala odtieň blue eclatant . Uvidíme ako obstojí . :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára