Niečo nové aj (ne)nové na oblečenie

 
 Mikyna Just play, hneď ako som ju zbadala na figuríne som vedela že ta bude moja, ešte som asi 10minut behala okolo a premýšľala kde ich ešte majú a skúšala ešte podobné jej, ale nebolo to ono. Nakoniec som poprosila predavačku aby mi ju zvesila a samozrejme som ju hneď brala. 90%bavlna a skvelá na dotyk a teplúčka z v nútra to ma oslovilo na nej hneď dokonca bola posledná. Je to moja NAJ!!!

 Tričko New Yorker, trička podobného tvaru okolo pŕs širšie a na spodu užšie sa mi v poslednej dobe veľmi dobre nosia a obľúbila som si ich, výborne sa nosia.

Legíny činsky obchod Ba, už dlho som si hovorila, že ked nájdem tie správne teda so vzorom čo ma osloví hneď si ich kúpim a ten čas nastal keď som zbadala tieto. Do teraz sa mi žiadne nepáčili či to boli kvietkované alebo rôzne farebné, ale teraz sa už moc nosiť nedajú lebo sú tenké a musím vydržať do budúcej jary, leta.

Mikyna čínsky obchod Ba, zateplená z vnútra, s kapucňou vhodná akurát na takéto všeliaké počasie dlhá až pod zadok no čo viac treba.

Sekond Hand Ba, do toho sekáču sa vždy pozriem keď sa objavím v Ba všetko je v ňom za euro čo sa u nás stane málo kedy, a keby aj hej tak tam nič nenájdem. Keď som zbadala túto košeľu vyzerá úplne ako nová a sedela mi ako uliata a tričká ponosím na doma. Takisto mám z tade aj túto bundu za euro keby ju zbadám niekde v obchode uverím že je nová.
Páči sa mi na nej to že sa zapína až úplne pod krk pretože ja šály či šatky nemusím a teraz všetko robia tak aby si to človek musel namotať na krk a tak ma potešila.
Tak ako páči sa vám niečo?
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Všetko sa mi páči, ale najviac mikiny a legíny, sú fakt super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tričko mám rovnaké len v modrej farbe a nosí sa super, je ľahučké:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta mikina je super ! :) Taku by som chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie leginy a mikina proste úžas, budem rada ak si pozrieš môj blog www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obe mikiny vyzerajú skvelo. Obzvlášť tá šedá na zapínanie. A určite je aj poriadne teplučká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obe mikiny sú krásne. Asi vieš hľadať lepšie než ja :D ja akosi furt neviem nájsť tú "správnu" mikinu pre mňa... Aj košeľa je veľmi pekná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mikina vyzerá uplne super....myslím, že mňa by zaujala tiež :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára