Balzam na pery aký som ešte nevidela

len tak pozerám google prehliadač lip balmy ake sú nové a ani si neviete predstaviť čo tam všeličo nájde no jednoducho od výmyslu sveta:)) a tak sa reku podelím čo ma celkom zaujali












No a tomuto sa asi nevyrovná nikto:))

Narazili ste aj vy na nejaké zaujímave? Píšte:)
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Jsem blázen do balzámů na rty, ty Yankee vypadají hodně dobře, stejně jako ta plechovka Pepsi :D Hodně originální kousky :)

    www.recenzekamsepodivas.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ty Yankee balzámy vypadají super, to vidím poprvé :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TO Pepsi colove je vážne super :D :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balzamy milujem, tiež ich mám celkom dosť, z každého druhu asi jeden ale ten medový môže byť fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda, celkom zaujímavé kúsky. A predpokladám, že tá posledná fotka je snom každej milovníčky balzamov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Výborne! V živote by mi nenapadlo zadať do google balzam, neskutočné čo si tam dokázala nájsť. Obrázky a samozrejme, že aj balzamy nemajú chybu! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Waaau, tie Yankee vyzerajú úplne dokonale!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Čože :D to ešte aké balzamy nevymyslia :D Tie prvé a tá plechovka od pepsi sú super :) Ja som ešte na nič extra zatiaľ nenarazila.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čo ľudia nedokážu vymyslieť :-) najviac ma ale zaujali balzamy Yankee Candle cestujú ku mne sviečky takže možno ak by bola možnosť nechala by som sa zlákať aj nejakým balzamom . Ak sú tak skvelé ako sviečky . :-D :-D
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fuu ale ich je.. a naozaj ešte aj také čo som nevidela. no vyskúšala by som ich asi hneď.. som tiež taký maniak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. až na takéto som nenarazila a tá posledná fotka..:DDD, to sa už nedá asi nazvať ani závislosťou:))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To jsou skvělé balzámy na rty, já jsem ještě na žádné takhle krásně barevné a originální nenarazila :). A balzámy na rty miluju
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  13. teeda čo tí ľudia nevymyslia:D niekoré sú fakt úšané!
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Haha já tu PEPSI mám doma s příchutí Cherry, dostala jsem ji od kamaráda z USA a je skvělá, je to hrozně sladké ale je bezvadný !! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. som rada že sa vam taky typ prispevku zapačil fakt ma to teši, budem to musieť častejšie:))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pepsi balzám vyzerá fakt dobre :D :3

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty yankee vypadají nejlíp :))
    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. :D za mladí mojich rodičov sa nosilo hippie :D :) a neskôr pekná trvalá a mrkváče :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. woow tie Yankee by som brala!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher na nakup! Tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Pecka :). Podle mě je největší úlet naše malá Regina. Takový ten pidi lůj bez šroubování, je jen zaříznutý, růžový... To by ve světě mrkali na drát :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ja som tiež balzamofil a balzamy majú u mňa aj najväčšiu spotrebu. Tie Yankee :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára