Sprchovací píling s vôňou mandarinky a pomaranča, Balea

Mám doma trochu kozmetiky o ktorej by sa dalo ešte napísať, ale ja nie a nie sa do niečoho takeho pustiť a myslím, že to ani tak skoro nebude no uvidim. Ale mám tu predsa jeden telový peeling ktorý mi poskytla DM drogéria, a mam z neho radosť. Tú arómu pomaranča a mandarinky cítiť po celej kúpelni.
Taktiež produkt z limitovanej edície, ktorý po lete ešte stále pripomína to teplo, kúpaliská, slnko či more aj keď je to už dávno preč. Stále dúfam, že budúci rok nám to kolísavé tohtoročné leto počasie vynahradí. 
V pílingu sa nachádzajú modré čiastočky, ale všimla som si, že aj také čo ich vôbec nie je vidno ale ich cítiť a to je na ňom to zaujímavé, farbu má oranžovú. Pokožku čístí, vyhladzuje odstráni odumreté bunky a je po použití jemná, svieža a čistá. Píling je hustejší čo sa mi na ňom páči a nevyteká sám už len keď ho otvorím. Po osprchovaní nevysúša pokožku a pekne ju zvláčni. Vôňu na koži už neskôr necítim ale to vôbec nevadi. 
200ml / 1,89€
Zloženie:
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Áno, už som po ňom kukala, hneď po tom ako som ho videla u Bianci na blogu. Ale keď ja pomarančovú vôňu nemusím... :/ Možno o ňom porozmýšľam a kúpim ho niekomu ako vianočný darček, myslím že na to sa hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Stále som v DM-ku a vôbec som ho tam nevidela musím sa lepšie pozrieť, vyzerá super, skúsim ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som zatiaľ videla len sprcháč v tejto vôni a voňal nádherne :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekne vonia a je fajn, že je jemnejší k pokožke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Peelingy to je moja . Poslali ho aj mne na testovanie . Aj keď zo začiatku som mu moc neverila . Dnes je to už lepšie omnoho . :-) Už len tá vôňa je super . :-)

    www.bar-bor-ka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to doufám, že ho budou mít až půjdu do DM :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezká recenze :) Já mám na peelingy až moc citlivou pleť, takže je moc nepoužívám :) Máš moc hezký blog, stávám se pravidelným čtenářem, budu ráda, pokud se staneš mým :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Už jsem se na něho taky koukala, tak ho asi vyzkouším :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára